Snoft Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sitter med trådløs kontroll og gamer her, og rimelig ofte begynner lysene å blinke.. player 1 og 4 - 2 og 3 blinker annenhver gang.. stopper opp en liten stund og lyser på player 1 \ 2 (avhengig av hva jeg er), så fortsetter å blinke videre. Lurte bare på om den gjør det for moroskyld, eller hva skjer ? ;p Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sitter med trådløs kontroll og gamer her, og rimelig ofte begynner lysene å blinke.. player 1 og 4 - 2 og 3 blinker annenhver gang.. stopper opp en liten stund og lyser på player 1 \ 2 (avhengig av hva jeg er), så fortsetter å blinke videre. Lurte bare på om den gjør det for moroskyld, eller hva skjer ? ;p 8717808[/snapback] Tipper på at du har dårlig batteri jeg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er nok lite strøm igjen på batteriene dine ja Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ok, takker for svar! På tide å putte i det ny innkjøpte Quick Charge & Play kittet da =) Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ikke bruk firstprise batterier Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Regner med at 10 Firstprice batterier varer lengre tilsammen enn 6 Duracell batterier som er dyrere tilsammen? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjøpte meg en billig lader og 4 oppladbare batterier på Clas Ohlson, funker glimrende Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du kan se hvor mye batteri du har igjen ved å trykke på selve xbox knappen på kontrolleren. Det vil være en indikator i øverste venstre hjørne. Jeg har merket mat min kontroller kan begynne og finne på å blinke når jeg har 2 streker igjen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror den indikatoren er ganske dårlig egentlig. Synes den viser feil til stadighet. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Den indikatoren er ikke akkurat verdt så mye, jeg har hatt den opp på 3 streker og batteriene har vært så godt som tomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå