boundishh Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 heh, GT-R 08 med RB26DETT...hmm....kanskje det er en RB26DETT med 3.0L Stroker kit? (Nismo modifisert motor...) http://www.gtr.co.uk/forum/upload/78207-of...e-goodwood.html 8976184[/snapback] jeg mener det blir best med r34 motor da disse lett trimmede og veldig holdbare Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 RB26DETT er da samme motoren som sitter i R34 GT-r.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 RB26DETT er da samme motoren som sitter i R34 GT-r.. 8976375[/snapback] jo det vet jeg , selv om det så ut som om jeg ikke gjorde det i den forrige posten min Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kan man ta dem inn som flyttegods? Hvis du tilfeldigvis bor i japan og har en skyline Skulle likt og hatt en sånn på løftebukken, bare for og sjekke`n ut. Hvis man først har en med skilter ville nå jeg prøvd og ha den mest orginal, Litt justering på motoren og felger.. ikke lage en Plastrakett Har sett en trimma skyline motor i en 200sx før. Husker ikke hvilken motor, men den virka hissig nok for og si det sånn. hadde visst et vanvittig ladetrykk og det hørtes sånn ut og. lyden må oppleves. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) RB26DETT med 500+ hk. og 3,5" fra turboen og bak med fullt pådrag inne i en tunnel kan ikke beskrives med ord. Det er bare helt sinnssykt! Mekker'n: Det finnes 200SXer i Norge med både RB26DETT og RB25DET. Jeg vet om en blå 200SX med RB26DETT. Den er rimelig vill, ja. Endret 30. juni 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ville bare poste en bra triute video til Skyline GT-R Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har lest at motorene ifra de første r32 gtr er absolutt de beste ang trimming da de har en mye solidere blokk som ble laget kun med tanke på motorsprt.. Senere ble det litt dårligere blokk pga holde kostnadene nede og produsere for "massene". Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Eh, jeg svarer bare direkte på emnetittelen Positivt: I praksis er R34 en av de raskeste bilene som eksisterer. Meget trimvennlige motorer. R33 og R34 er også fine rent estetisk. Negativt: Interiøret er på linje med det som er i en gjennomsnittlig japansk familiebil og det er litt arbeid med å få en registrert i Norge. Alt for mange ødelegger bilene med å klistre på plastikk, logoer og juletrelys. Styling av Skyline kan bli pent, men da må det gjøres stilrent. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har lest at motorene ifra de første r32 gtr er absolutt de beste ang trimming da de har en mye solidere blokk som ble laget kun med tanke på motorsprt.. Senere ble det litt dårligere blokk pga holde kostnadene nede og produsere for "massene". 9180927[/snapback] Det er pga at motoren er detunede gruppe A motorer, da Gruppe A ble lagt ned hadde fremdeles Nissan "noen" RB26DETT motorer stående som er av detunede gruppe A versjonen :-) fant billigste GT-R32 en forrige uke: 100.000 her i Sverige. pent behandla, Gunmetalic grey lack....ooohhh..som det klør i fingra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå