Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nissan Skyline GT-R deres meninger

Anbefalte innlegg

jeg synes Skyline er en herlig bil , men jeg liker dem u-stylet med heftig trimming av motor. nå skal det sies at skyline har vært på markedet siden begynelsen av 60-tallet , men det var ikke Før R32 GT-R kom ut at skyline virkelig viste hva Nissan er i stand til og lage mtp kjøreegenskaper og drivverk .

bilder i spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Her er noen bilder . R32:skyline_history_13.jpg R33:Nissan%20Skyline%20GT-R%20(R33)%20-%201.jpg

R34:Nissan%20Skyline%20GT-R%20M-spec%20(R34).jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns den må være styla jeg

8717796[/snapback]

går ann med lett styling selvsagt men ikke sånn ekstrem pimp styling hvis du skjønner hva jeg mener

8717802[/snapback]

Senka, nye felger, nye seter, bra anlegg og ++

8717810[/snapback]

nye seter er da ikke nødvendig men felger går ann . og hva trenger man fett anlegg til når bilen har rå motorlyd i hvertfall når den er trimmet(effektanlegg)

det beste er at den orginale motoren i skyline går det ann og dra langt over 1000hp ut av Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Skyline er ikke dum ;)

Kjører en lyseblå med over 1000 hester rundt her i Bergen..  Fet styling..

Synd at det ikke går an å registrere fler..  :dontgetit:

8717950[/snapback]

hvorfor går ikke det lenger :cry: **planlegge bombe attentat mot en viss bygning**

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Skyline er ikke dum ;)

8717950[/snapback]

hvorfor går ikke det lenger :cry: **planlegge bombe attentat mot en viss bygning**

8717984[/snapback]

Fordi det ble tatt inn en del på motorhistorisk grunnlag, før det ble sperret for dette.

Det har vel egentlig mest med det å gjøre at bilene ikke en importerer fra f.eks. Japan differensierer fra de kravene en setter til biler i Norge, og ikke minst EU/EØS.

Eller noe i den duren.

Liker Skyline. Spesielt R33. Std. Meget pen bil, med ekstremt potensiale.

Lenke til kommentar
Skyline er ikke dum ;)

8717950[/snapback]

8717984[/snapback]

Fordi det ble tatt inn en del på motorhistorisk grunnlag, før det ble sperret for dette.

Det har vel egentlig mest med det å gjøre at bilene ikke en importerer fra f.eks. Japan differensierer fra de kravene en setter til biler i Norge, og ikke minst EU/EØS.

Eller noe i den duren.

Liker Skyline. Spesielt R33. Std. Meget pen bil, med ekstremt potensiale.

8718105[/snapback]

så det er absolutt ingen vei utenom?

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett den som klarer 1000hk ut av en standard RB26DETT :lol:

Greit at innmaten tåler 500hk, men for å komme derfra til 1000hk kan du regne med å bytte omtrent alt unntatt blokken. Seriøst.

Skyline er tøft det, men for meg er idealet biler som Mines R34 - brutale ytelser men minimalt med plast og skit. Skal være snill og ikke skrive hva jeg synes om det blå plastmiraklet her i bergen. Kan de ikke i hvert fall ødelegge biler som det i hvert fall er mange av? Hva med Volvo 240? :lol:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Nissan Skyline er en stor sedan, som også kan fåes som coupé. Skyline GT-R er en trimmet utgave av denne sedanbilen. En sportssedan med andre ord. Men absolutt ingen sportsbil, det er den for stor, tung og romslig til å kunne bli.

Skyline finnes fortsatt, men ikke i GT-R-utgave. Derimot kommer det (om et par år) en helt ny bil fra Nissan, denne gangen helt fristilt fra Skyline, nemlig Nissan GT-R.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
Nissan Skyline er en stor sedan, som også kan fåes som coupé. Skyline GT-R er en trimmet utgave av denne sedanbilen. En sportssedan med andre ord. Men absolutt ingen sportsbil, det er den for stor, tung og romslig til å kunne bli.

Skyline finnes fortsatt, men ikke i GT-R-utgave. Derimot kommer det (om et par år) en helt ny bil fra Nissan, denne gangen helt fristilt fra Skyline, nemlig Nissan GT-R.

8720193[/snapback]

hvis den er for tung til og være bra er det jo litt rart at den kjører fra det meste da

her er en sedan versjon an skyline og de heter gts-4R34%20Sedan%20Silver.jpg

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
så det er absolutt ingen vei utenom?

8718128[/snapback]

Om du kan få skilt på en Granada med en dragrace-åtter, så kan du klare det aller meste.

Det er alltid håp, men det vil ta lang tid, og det vil være veldig vanskelig.

8719662[/snapback]

Bilar må vere typegodkjent for å kunne registrerast her i landet, noke som skyline ikkje er.

Når det gjeld granada med V8 så er det snakk om ombygging med dokumenterte planer og masse papirer som blir sendt som søknad til vegvesenet for vurdering noke som er noke heilt anna enn import og førstegongsregistrering.

Greie bilar det her, kunne tenkt meg ein slik som vinterbil når integralen min kvilar i garasjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...