Gå til innhold

Dummest av P.Griffin, P.Fry og H.Simpson?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem syns du er dummest av Peter Griffin fra Family Guy, Philip J. Fry fra Futurama eller Homer Simpson fra The Simpsons?

 

Jeg er klarer ikke å bestemme meg, kom med gode argumenter!

8717721[/snapback]

 

Vel, jegmå nok si Homer :D Kan ikke komme med noen spesielle argumenter nå, men han er et hakk dummere enn Fry :D Griffin vet jeg ikke, for jeg ser ikke på Family Guy (Der han er ifra, sant?)

Lenke til kommentar

De tre seirer i hver sin klasse dumskap. Min personlige favoritt må blir Homer.

 

Fry: Barnslig dumskap (som er ustyrtelig morsomt)

Griffin: Bare fullstendig ulogisk og uforutsigbart (også ustyrtelig morsomt)

Homer: Menes som oftest godt, og ender alltid ille. Han har som sagt sin egen lille logikk bak, men peanøtt-hjernen klarer ikke prosessere mer enn én tanke om gangen så da skjærer det seg. (minst like ustyrtelig morsomt)

Lenke til kommentar

problemet mitt med Griffin, er at han er så dum så jeg tror ikke noe på at han ville vært i live, han ville greid å ta livet av seg selv lenge før han ble voksen.

 

Jeg har hørt om og møtt mennesker som ikke er så langt unna Homer og Fry i intelligens, så jeg kan tro på at slike folk finnes, selv om de overdriver det litt, men ikke med Griffin

Lenke til kommentar
problemet mitt med Griffin, er at han er så dum så jeg tror ikke noe på at han ville vært i live, han ville greid å ta livet av seg selv lenge før han ble voksen.

 

Jeg har hørt om og møtt mennesker som ikke er så langt unna Homer og Fry i intelligens, så jeg kan tro på at slike folk finnes, selv om de overdriver det litt, men ikke med Griffin

8722546[/snapback]

 

Greia med Family Guy er jo at hele serien er totalt urealistisk. Altså stilles det ingen krav til Peter Griffins intelligens. Simpsons derimot har en litt større forankring i virkeligheten, derfor må også Homer være litt klokere.

 

Peter Griffin er ihvertfall den dummeste av han og Homer. Futurama har jeg sett for lite av til å kunne bedømme om Fry er smartere eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har sett samtlige Futurama-episoder mange ganger, samtlige Family Guy og minst 12-13 sesonger Simpsons sammenlagt. Bare sånn for å legge mitt vurderingsgrunnlag. Den første posten min over inneholdt ikke noe skikkelig svar ser jeg, så jeg svarer Peter Griffin. Fordi han rett og slett er dum. Han er det laveste lavmål når det kommer til dumskap. Han er ingen helt, men bare dum. Intet mer enn dum, punktum! Fry har sine dumme øyeblikker og sine (litt dum-)kloke øyeblikker. En ulogisk løsning som viser seg å funke til slutt alikevel. Jeg tror Fry tjener mer på kjappe kommentarer og humor enn å vise dumskap. Homer derimot lever av å være dum, og samtidig litt nusselig og elskverdig (ja, dere vet hva jeg mener). Han er lett å bli glad i og samtidig lett å bli fortvilt over.

 

Griffin seirer definitivt med mangel på IQ/EQ/SQ/XQ/BQ/UQ og alle andre kvotienter som måtte eksistere.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...