olek21 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, er vel mest passende å legge dette innlegget her vil jeg tro. Jeg prøver å få tak i noen Tonari no Totoro lyder. Slik som brålet til Totoro eller lignende. Vil ikke ha noe soundtrack listings eller lignende, men korte lydklipp eller filmklipp. Er det noen som vet om noen? Latteren til Mei! værsåsnill <3 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hva med ? Ligger jo en drøss med klipp på youtube så det burde ikke være vanskelig å finne det du vil. Endret 27. mai 2007 av Montag Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hva med ? Ligger jo en drøss med klipp på youtube så det burde ikke være vanskelig å finne det du vil. 8718133[/snapback] Er det noen mulighet for å laste ned disse? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er mulig å laste ned materiale som ikke er opphavsbeskyttet, om du bruker Firefox og utvidelsen som heter VideoDownloader. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det er mulig å laste ned materiale som ikke er opphavsbeskyttet, om du bruker Firefox og utvidelsen som heter VideoDownloader. 8718289[/snapback] Great Mange takker Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 My Neighbour Totoro er en veldig koselig film. Husker at jeg så den tilbake i 95' :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå