DeeTee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hadde en aldri så liten photosession ved solnedgangen på lørdag. Har plukket ut bildene jeg syntes ble bedre av de som ble tatt. Grunnen til photosession var at jeg hadde kjøpt meg ny blitz til D200 kameraet og ville prøve ut hvordan dette fungerte. EDIT: ( Hadde linka litt for mange bilder gitt ) Bildene fra turen kan sees her: http://www.dagthomasolsen.com/?p=146 Kritikk ønskes, gjerne konstruktiv! Endret 28. mai 2007 av DeeTee Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bildet øverst i midten syns jeg var midt i blinken.Fikk meg ett stort smil der. Det beste bildet syns jeg var bildet på andre rad, høyre bilde. Ellers vil jeg si at alle var veldig gode. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kanskje litt lange bilder, men får bare skyte meg om det blir for meget Kritikk ønskes, gjerne konstruktiv! 8717579[/snapback] Lange bilder vet jeg ikke, men mange er det definitivt. Ønsker du konstruktiv kritikk, kan du IKKE legge ut så mange. Som regel holder det med 2-3 bilder. Hvordan i all verden skal vi kunne gi kritikk på så mange bilder? Bare se på beskrivelsen til Toska92 av hvilket bilde han synes er best... Forstår du hvilket bilde han mener? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Bilde nr. 4 var stilig, flott kontrast i fokus og farge! Bilde 1, 5 og 8 minnet derimot om en slags reklame eller noe. Endret 28. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Liker veldig godt bilde nr. 2. Stilig uttrykk og interessante farger (redigert?). Det blir nesten det mannlige motstykket til Dieter Schneiders huldrebilder. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Lange bilder vet jeg ikke, men mange er det definitivt. Ønsker du konstruktiv kritikk, kan du IKKE legge ut så mange. Som regel holder det med 2-3 bilder. Hvordan i all verden skal vi kunne gi kritikk på så mange bilder? Bare se på beskrivelsen til Toska92 av hvilket bilde han synes er best... Forstår du hvilket bilde han mener? 8726853[/snapback] Var en liten skrivefeil der ja, skulle være _mange_. Har fjernet bildene og heller linket opp til photobloggen min. Så bildene lettere kan anvises etter nummer. Det var litt mange bilder å poste, lei for det - Me da vet jeg at jeg kanskje bør kutte ned på antallet til neste gang Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Liker veldig godt bilde nr. 2. Stilig uttrykk og interessante farger (redigert?). Det blir nesten det mannlige motstykket til Dieter Schneiders huldrebilder. 8727901[/snapback] Ja, plantene var egentlig blomstrende grønne - syntes bilde kom bedre frem når plantene var litt "visne" istedet Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bare se på beskrivelsen til Toska92 av hvilket bilde han synes er best... Forstår du hvilket bilde han mener? 8726853[/snapback] Jeg skrev innlegget mitt da han fortsatt hadde bildene i tråden, og ikke liggende på en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå