Melisma Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lurte bare på om det var lov å legge ut linker her til gratis nett tv? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Elaborate plz. Slike TV-Links-saker o.l. er ulovlig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Elaborate plz. Slike TV-Links-saker o.l. er ulovlig. 8717444[/snapback] Elaborate selv "plz". NRK Nett-tv er både gratis og lovlig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Elaborate plz. Slike TV-Links-saker o.l. er ulovlig. 8717444[/snapback] Elaborate selv "plz". NRK Nett-tv er både gratis og lovlig. 8717459[/snapback] Skal jeg? Der ser du; TV-links er ulovlig, NRK er lovlig - det er umulig å vite hva tråstarter mener med «gratis nett tv», så derfor ba jeg om en bredere beskrivelse. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det meg, eller er TV-Links et teknologisk begrep? Hva mener du med tv-links? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Skal jeg? Der ser du; TV-links er ulovlig, NRK er lovlig - det er umulig å vite hva tråstarter mener med «gratis nett tv», så derfor ba jeg om en bredere beskrivelse. 8717495[/snapback] mener feks. en link som gjør det mulig å se Fox kanalene i usa og andre morsomme kanaler Det de kaller "streaming" tv tror jeg?? .. ikke sikker.. ps. mener ikke de sidene der man kan se masse kjente tv serier og filmer osv.. hvis det var de du mente da... Endret 27. mai 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå