Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal handle bil igjen..

Anbefalte innlegg

Skal handle meg en ny bil igjen, siden jeg har kvittet meg med 2 av Volvoene jeg hadde på tunet.

En nabo av meg skal selge sin Pajero 1989 Turbo Diesel Intercooler 4x4 med 36" dekk, breddeskjermer, rustfri, og er gått 242.000. Medfølger også ny Alpinespiller og nye 36" dekk på fine felger, og 4 gode vinterdekk på felg. Bilen er pent behandlet, men har svakheter i lakk. Bilen er også hevet en del, med hevefjører og bilen er nylig eu-ok.

Heving/dekk er stemplet inn i vognkort.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe bilen slik den står nå, for 50 raske.

Er bilen verdt det, og er dette gode biler? Hva bør jeg se etter på disse bilene?

Bernt. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Gear og transferkasser er svakheter på disse, ellers har jeg hatt noen tilfeller med defekt gløde relè. Bilen hørest stilig ut, har du bilde?

Lenke til kommentar
Skal handle meg en ny bil igjen, siden jeg har kvittet meg med 2 av Volvoene jeg hadde på tunet.

En nabo av meg skal selge sin Pajero 1989 Turbo Diesel Intercooler 4x4 med 36" dekk, breddeskjermer, rustfri, og er gått 242.000. Medfølger også ny Alpinespiller og nye 36" dekk på fine felger, og 4 gode vinterdekk på felg. Bilen er pent behandlet, men har svakheter i lakk. Bilen er også hevet en del, med hevefjører og bilen er nylig eu-ok.

Heving/dekk er stemplet inn i vognkort.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe bilen slik den står nå, for 50 raske.

Er bilen verdt det, og er dette gode biler? Hva bør jeg se etter på disse bilene?

Bernt. :cool:

8717027[/snapback]

50k er en stiv pris for en 18 år gammel Pajero. Her er det nok stort prutingsmonn...

Endret av boblikof
Lenke til kommentar

Visst den er nylig de siste par år påkostet astronomiske summer så er 50 laken grei pris, men visst det ikke har vært gjort noe større så virker det kanskje litt dyrt? Men dette hørtes ut som en bil for spessielt interesserte, så det er kanskje ikke så himmla gæærn pris visst det er akkurat den du vil ha..?

Lenke til kommentar

Bilen er kanskje for spesielt interesserte ja, men jeg tror jeg er blitt litt interessert :p

18 år gammel, men bilen var faktisk kjempefin å kjøre.. Karen la fram kvitteringer på fullstendig bremsebytte på bilen, og totalservice på bilen når den var gått 240.000. Dette kostet 13.000

I tillegg får jeg med de 36" dekkene som er helt nye på felg, til verdi av nesten 15.000 kroner, og ny cdspiller etc etc.

Kan nevne at bilen var flott å kjøre, og jeg klarte å kjøre på ekstreme traktorveier med den i dag, så her tror jeg at jeg har kjøpet i boks.. Fikk testet gir/overføringer etc skikkelig.

Kommer med bilde snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...