ReVolvolution Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Skal handle meg en ny bil igjen, siden jeg har kvittet meg med 2 av Volvoene jeg hadde på tunet. En nabo av meg skal selge sin Pajero 1989 Turbo Diesel Intercooler 4x4 med 36" dekk, breddeskjermer, rustfri, og er gått 242.000. Medfølger også ny Alpinespiller og nye 36" dekk på fine felger, og 4 gode vinterdekk på felg. Bilen er pent behandlet, men har svakheter i lakk. Bilen er også hevet en del, med hevefjører og bilen er nylig eu-ok. Heving/dekk er stemplet inn i vognkort. Jeg har fått tilbud om å kjøpe bilen slik den står nå, for 50 raske. Er bilen verdt det, og er dette gode biler? Hva bør jeg se etter på disse bilene? Bernt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gear og transferkasser er svakheter på disse, ellers har jeg hatt noen tilfeller med defekt gløde relè. Bilen hørest stilig ut, har du bilde? Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Skal handle meg en ny bil igjen, siden jeg har kvittet meg med 2 av Volvoene jeg hadde på tunet. En nabo av meg skal selge sin Pajero 1989 Turbo Diesel Intercooler 4x4 med 36" dekk, breddeskjermer, rustfri, og er gått 242.000. Medfølger også ny Alpinespiller og nye 36" dekk på fine felger, og 4 gode vinterdekk på felg. Bilen er pent behandlet, men har svakheter i lakk. Bilen er også hevet en del, med hevefjører og bilen er nylig eu-ok. Heving/dekk er stemplet inn i vognkort. Jeg har fått tilbud om å kjøpe bilen slik den står nå, for 50 raske. Er bilen verdt det, og er dette gode biler? Hva bør jeg se etter på disse bilene? Bernt. 8717027[/snapback] 50k er en stiv pris for en 18 år gammel Pajero. Her er det nok stort prutingsmonn... Endret 28. mai 2007 av boblikof Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Visst den er nylig de siste par år påkostet astronomiske summer så er 50 laken grei pris, men visst det ikke har vært gjort noe større så virker det kanskje litt dyrt? Men dette hørtes ut som en bil for spessielt interesserte, så det er kanskje ikke så himmla gæærn pris visst det er akkurat den du vil ha..? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Bilen er kanskje for spesielt interesserte ja, men jeg tror jeg er blitt litt interessert 18 år gammel, men bilen var faktisk kjempefin å kjøre.. Karen la fram kvitteringer på fullstendig bremsebytte på bilen, og totalservice på bilen når den var gått 240.000. Dette kostet 13.000 I tillegg får jeg med de 36" dekkene som er helt nye på felg, til verdi av nesten 15.000 kroner, og ny cdspiller etc etc. Kan nevne at bilen var flott å kjøre, og jeg klarte å kjøre på ekstreme traktorveier med den i dag, så her tror jeg at jeg har kjøpet i boks.. Fikk testet gir/overføringer etc skikkelig. Kommer med bilde snart! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har kosta på bilen min ca 40.000 i år. Om jeg skulle solgt den hadde jeg nok ikke fått mer enn 55 laken trur jeg.. enda jeg kjøpte bilen for 45 i fjor, man får som regel ikke igjen for vedlikeholsutgifter :/ Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er ikke gammelbilen til Vidar Aas? Han bygde en paj med 36" en gang i tiden. Vet ikke hvor den er solgt nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå