Comprade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Dette spillet blir nok digg ja. Bare synd at det nå ser ut til at den kommer nesten samtidig med mass effect og halo 3 *grøss* EDIT: leif Endret 2. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 denne tråden blei oppretta alt for tidleg.. når eg ser alle bilda som begynner og florere innpå her så er det såå irriterande att det er forsatt er nesten 4 måneder til release.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Så dette spørsmålet på AC-forumet(og siden jeg ikke kan legge ut poll, tar jeg det på spørsmål/svar-stadiet): Hvordan vil du komme deg nær nok til målet ditt slik at du kan drepe det? 1.Bare bygningene(Parkour) 2.Bare social stealth 3.Både bygninger og social stealth 4.Brute force Endret 3. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg velger 3 - både bygninger og social stealth. Men jeg kommer til å bruke mer parkour enn å menge meg med befolkningen. I`m a lone wolf! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) 3.Både bygninger og social stealth Men jeg skal bytte på litt så noen ganger skal jeg bare ta Bygninger, noen ganger så ska jeg ta det andre Assassin's Creed-intervju: http://atvs.vg.no/?id=9323 Hu Jade Raymond kommer til å bli så jævlig rik Herregud jeg gleder meg Endret 2. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ho Jade er nok rik allerede :!: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kommer nok til å bruke mest parkour, men også menge meg littegrann for å komme helt inntil målet mitt. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Egentlig så virker dette som ett sykt mye bedre spill for parkour/free running-entusiaster enn spill som "Free Running". Endret 3. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Tror nok AC innfrir forventingnene. AC blir ikke det første spillet, de har planlagt ihvertfall en oppfølger til...tror jeg. Så de er ganske avhengig av at det første spillet gjør det bra. Men selv om spillet suger, så kommer det til å selge bra pga all hypen. 8747643[/snapback] Hva den store hemmeligheten bak «Assassin's Creed» er - det virker som at spillet ikke bare utspiller seg i fortiden - får vi altså vite mer om i juli. Seriøst, hvis dette utvikler seg til å bli noe framtidspiss så griner jeg! 8759312[/snapback] Spillet er det forste av en triologi hvor minst et eller begge av etterfolgerne kommer til aa utspille seg i fremtiden. Endret 4. juni 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Spillet er det forste av en triologi hvor minst et eller begge av etterfolgerne kommer til aa utspille seg i fremtiden. 8777043[/snapback] Har du en kilde til dette? Lettere å "tro" det om jeg leser det på f.eks IGN eller n4g. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lenge leve 4! Brute force ftw! Lenke til kommentar
GunnarKvi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 javascript:emoticon('') smilie Gleder Meg :D:Djavascript:emoticon('') smilie Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Blir nok 3'en på meg, men skal nok (når jeg nærmer meg slutten) gå for litt mer "brute force." *glede seg* Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Litt OT: Noen som vet om noen bakgrunns bilder eller vanlige bilder av hun derre skaperen av Assassins Creed. Endret 4. juni 2007 av albions Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du kan jo ta og google litt, finner sikkert noen bilder da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Å si at Jade Raymond er skaperen var da å ta litt hardt i. Hun er produceren, som er en mer administrativ rolle. Vil tro hovedpersonene bak franchisen jobber mer direkte med selve utviklingen. Er ihvertfal der jeg ville plassert mennesker med gode idéer, og ikke forann pressen. Endret 4. juni 2007 av qoutor Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Spillet er det forste av en triologi hvor minst et eller begge av etterfolgerne kommer til aa utspille seg i fremtiden. 8777043[/snapback] Har du en kilde til dette? Lettere å "tro" det om jeg leser det på f.eks IGN eller n4g. 8777249[/snapback] Ubisoft has confirmed that Assassin's Creed will be part of a trilogy, and has also stated that one or both of the sequels may have a futuristic setting. Fra Wikipedia Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg