Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hva Betyr in-game igjen? Ser nok ut til å være in-game ja. Altair= Fugl på arabisk hvis det er noen som ikke vet det. 8754747[/snapback] Vet det Det kuleste med dette spillet er: -700 ulike kontektsensitive bevegelser innen for slåssig og manøvrering -Y-knappen styrer ting med hodet, A ting med beina, mens X og B kontrollerer hva du gjør med hendene og -klatre på alt som kan klatres på i virkeligheten, hoppe fra tak til tak, og utføre akrobatiske stunt og - du kan benytte omgivelsene for å bevege deg usett gjennom byen Håper på et bra GamePlay da Endret 1. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 In-game betyr at bildet er hentet fra selve spillet og ikke er work-art og lignende. Altså, du kan se det eksakt samme på din TV når du får spillet. Men ikke la deg lure og tro at det er gameplay og at det er slik grafikken blir, bildet kan like gjerne blitt hentet fra en filmsekvens i spillet... Dessuten blir screenshots alltid fikset på før vi får se dem... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) In-game betyr at bildet er hentet fra selve spillet og ikke er work-art og lignende. Altså, du kan se det eksakt samme på din TV når du får spillet. Men ikke la deg lure og tro at det er gameplay og at det er slik grafikken blir, bildet kan like gjerne blitt hentet fra en filmsekvens i spillet... Dessuten blir screenshots alltid fikset på før vi får se dem... 8757157[/snapback] Takk... Da vet jeg det ! ;p Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det ser utrlolig bra ut da Hvor fant du det / de Bildene? Endret 1. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hvor fant du det / de Bildene? Google er en smart ting, finner du ett kult AC-bilde, har siden det er ifra som oftest flere. Fortsetter med bilder jeg: Del av en tegning som var på ett nummer av GameInformer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Konsept-tegning over stort åpent område(supert for "social stealth"): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilde av Altair i kamp mot vaktene(In-game maybe?): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gah.. Dette spillet blir helt rått. Men tror noen her på forumet har litt vel høye forventninger. Virker som noen tror det blir gta style... Er jo sinnsykt fett at man kan klatre rundt overalt men dette er jo ikke akkurat noe man gidder og dille med i lange tider når man ikke må det hehe. er spent på hvordan gameplayet er og hvor bra AI er. Håper spillet også har en fet historie og ikke bare oppdrag "drep han". Da blir det kjedelig i lengden :\ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal sikkert virke som ingame, men HUD'en virket veldig fake, spesielt venstre side. 8752030[/snapback] Her fant jeg faktisk ett bilde som støtter det, og det ser nå ut som å HUD'en skal være slik: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser det bra ut? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) (slett denne) Endret 1. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Kult.. Se på dette: ser jævlig kult ut å bare stupe ned der Nyheter: -Du vil få utdelt oppdrag ved Altairs hovedkvarter, og innhenger mer informasjon om hvert enkelt oppdrag fra byledere for Hahshashin. Alle byene er særdeles interaktive, og Ubisoft sikter mot stor handlefrihet for spillerne. -har en av rollene i spillet -selve handlingen og hovedpersonen er fra 1191. - Målet er at folk skal ha det morsomt, vi prøver å lage en stor actionopplevelse. Det ER mening bak det, det er nedlagt mye arbeid i historien, men vi har ingen politisk agenda, sier hun. -Spillprodusenten Jade Raymond holder igjen mange av spillets hemmeligheter til sommerens E3-messe -Oppdragene dine tar deg på tvers av det hellige land, og du får besøke byer som Jerusalem og Damaskus - der du dreper dine mål én etter én -En skjult historie Etterhvert som Altair utfører oppdragene sine, skjønner han at noe ikke er som det stemmer. De forskjellige ofrene viser seg å ha en sammenkobling, og du finner gradvis ut hva det egentlig er du holder på med - en avsløring Ubisoft altså ikke vil ut med ennå. Hva den store hemmeligheten bak «Assassin's Creed» er - det virker som at spillet ikke bare utspiller seg i fortiden - får vi altså vite mer om i juli. Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva den store hemmeligheten bak «Assassin's Creed» er - det virker som at spillet ikke bare utspiller seg i fortiden - får vi altså vite mer om i juli. Seriøst, hvis dette utvikler seg til å bli noe framtidspiss så griner jeg! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det andre bildet av den såkalte HUD'en må jo være fake. Regner med at utvikler vet hvordan man skriver "settings". Hvertfall ikke Seetings. Med mindre det er en hemmelig meny som egentlig skal være See Things Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det andre bildet av den såkalte HUD'en må jo være fake. Regner med at utvikler vet hvordan man skriver "settings". Hvertfall ikke Seetings. Med mindre det er en hemmelig meny som egentlig skal være See Things 8759561[/snapback] Haha, så sant så sant.Merket det ikke før du sa det. DA tror jeg ikke vi bør satse på at menyen kommer til å se slik ut. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tja... Husk at det er fransktalende utviklere vi snakker om her, da... Syns det der ser ut som et sannsynlig pausebilde, jeg. Når det gjelder det med framtidsgreier og den store "hemmeligheten", så vil jeg få sitere meg selv fra en annen tråd: Skjønner ikke hvorfor folk snakker så mye om timetravel og slikt. Det har jo allerede blitt avslørt at det er "genetic memory" det dreier seg om. Akkurat hvordan det funker i spillet aner jeg ikke. Men tatt i betrakning avslutningen på demoen på X06, ville jeg tippe at man er en direkte etterkommer av Altaïr som (sikkert via en høyteknologisk hemmelig kult) hopper inn i en maskin som gjør at man kan gjenoppleve tidligere slekningers liv. Så skal man sikkert bruke denne informasjonen til å løse noen gåter som henger igjen fra korstogene til i dag. Det er ihvertfall mine to cents... Og for de som er interessert i kilden... 8690109[/snapback] Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Flere Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ( Bilde fra Traileren ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Assassin's Creed Screensaver + mye annet Download greier: http://www.gamespot.com/xbox360/action/ass.../downloads.html Men nå trur jeg egetlig ikke det kommer så veldig mye mer fakta om assassins Creed ! trur de skal vente til E3 Men noe kommer det sikkert Assassins Creed blir film: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...sassins+++Creed Endret 1. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Spillet er ikke engang ferdig, og man begynner å snakke om bøker og filmer. Jeg skal jo lese hver eneste AC-bok jeg får tak i da selvfølgelig. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ja viss det ikkje blir film av DETTE spillet da skjønner ikkje eg.. historien er jo knall..hovedfiguren er mystisk og full av potensiale..eg trur ubisoft har truffe blink her.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Trur dette kan bli 1 utrolig bra film Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Saladin, muslimsk general som kjempet mot korsfarerene. Kanskje han er ett av "oppdragene" i spillet. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hmmm... Han der så vel egetlig ikke helt bra ut haha, Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Men han er en av de beste og smarteste generalen Islam har hatt hittil synes jeg. :!: Anbefaler folk å se Kingdom Of Heaven. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Social stealth: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil tippe dette er mannen som gir oss oppdragene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vakter vil springe etter deg opp på tak: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg