The_Darkness Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hei, har kjøpt meg en mybook 500gb pro edition, men den dukker ikke opp blant de andre diskene når jeg kobler den til. jeg får beskjed om at "Denne enheten er ikke riktig konfigurert. (Kode 1)". det var ingen driver på cd'n som fulgte med, så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre for å få den til å fungere, må jeg laste ned noen drivere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei, ingen drivere. Hvilket OS? F.eks Windows XP SP2? Hvor gammel PC? Må vite om den har USB2. (det er vel USB du bruker?) Er alltid en fordel å sjekke mot andre PC'er. Hvis det samme skjer flere steder kan det være noe feil på disken. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) xp sp2 ja, har sjekka den med flere pc'r. er det samme på alle.. pc'n har ikke usb2, men kjører med vanlig usb. skal fungere det, går bare saktere. edit; prøvde på en pc med usb2 og, men ikke noe forskjell. Endret 27. mai 2007 av The_Darkness Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg har en PC som ikke har USB2, og der fungerer minnepinner men ikke min MyBook. Det vil uansett bli uutholdelig tregt å bruke en slik disk med USB1, skaff deg et PCI kort med USB2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå