Fanta4free Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) noen som vet hva jeg burde gjøre fikk denne erroren i alle musikk avspillere og er ikke lyd i spill, men er lyd ellers nr jeg får erroren. og driveren til lyden vet jeg ikke hvor er og det er ikke cd siden det er berbar og da er den der fra før av, så pliz hjelp meg Endret 27. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Konverter til jpg, så folk slipper å laste ned halve universet for å se en melding som strekker seg over et par setninger. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For det første; er driveren installert? Hvis ikke, hva slags lydkort har du? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 og driveren til lyden vet jeg ikke hvor er og det er ikke cd siden det er berbar og da er den der fra før av 8716862[/snapback] Gå på hjemmesidene til produsenten av pc'en. Der finner man gjerne alt som trengs av drivere. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 jeg fikk ordna det hjalp og restarte flaut Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Terskelen før man legger ut en post burde kanskje heves noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå