ChristR Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva med å fikse den, slik at du trenger ny skjerm fordi den gamle ble ødelagt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det er lettere med tilgivelse enn tillatelse Endret 1. juni 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bortskjemte gutt Jeg har aldri hatt mer enn en 15 tommers skjerm, har aldri hatt en LCD skjerm engang. Så ikke klag! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 trudde posten va død eg. admin kan jo drepe den. men bortskjemt eg?? eg har betalt skjermen sjøl no. er fornøgd eg eg ga gamle skjermen til pappa. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 pakk en smith & Wesson 44 i kjæften og si at hvis du ikek får lov så smeller det:P Vet ikke om du får lov å kjøpe deg en revolver heller men... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) "tilgivelser er lettere å få enn tillatelse". Dessuten er det ikke lov med dialekt. Knegg, er jo spørs på hvordan man får pengene til å betale med. Stipend og penger man FÅR , så er man bortskjemt. Endret 11. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 pakk en smith & Wesson 44 i kjæften og si at hvis du ikek får lov så smeller det:P Vet ikke om du får lov å kjøpe deg en revolver heller men... 8834695[/snapback] Trådstarter har fått skjermen sin, var jo ingen stor sak å overtale faren. Måtte jo forsåvidt bestikke ham med den gamle skjermen, men om man ikke trenger den så. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har du tent pengene selv kan du bruke de til det du vil Men har du fått pengene i gave (Konfirmasjon f.eks) bestemmer foreldrene dine over pengene din til du e 18 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) viss eg seie eg bruka min skjerm til å sjå pirat nedlasta filma drepe admin tråden då? 8838836[/snapback] Siden du ikke har endra trådtittelen, så blir den nok stengt uansett. Men den har jo utspilt rollen sin nå. Endret 12. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bortskjemte gutt Jeg har aldri hatt mer enn en 15 tommers skjerm, har aldri hatt en LCD skjerm engang. Så ikke klag! 8773729[/snapback] Trenger ikke være bortskjemt for å ha LCD skjerm. Egentlig du som burde klage, siden du aldri har hatt en LCD skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå