PaulKemp Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette er tett spør du meg. 360 kontrollen er jo glimrende til fpss. Spill heller på pc da, enn å kjøpe seg denne dingsen. "For å få overtaket i CoD". Idiotisk. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg må da få velge selv hva jeg ønsker å spille med, og så lenge det er en mulighet til å spille med mus&tastatur så ønsker jeg å prøve det. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, jeg var vel i overkant skarp der. Dine personlige preferanser er nødvendigvis ikke mine. Har du fått testet den nå da? Fikk du overtaket i CoD? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke fått testet nei? Andre? Hva med XIM? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke fått testet nei? Andre? Hva med XIM? http://xim360.com/ Utifra det jeg leser på det nokså populære forumet, skal det funke perfekt så og si Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har ikke skjønt det XIM greiene. Må man betale 179$ for et kretskort man skal lodde på en trådet håndkontroller som man også må kjøpe utenom? I tillegg må man ha en pc tilkoblet når man skal bruke XIM mot 360n? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Har ikke skjønt det XIM greiene. Må man betale 179$ for et kretskort man skal lodde på en trådet håndkontroller som man også må kjøpe utenom? I tillegg må man ha en pc tilkoblet når man skal bruke XIM mot 360n? Ja, trur det. Man må ha PC ja, det er fordi det er dette som er grunnnen til at XIM faktisk funker perfekt i forhold til fks XFPS.... edit : 179 $ pre-build tingen er inkludert en trådløs kontroll (som ikke funker til andre ting). Så den er som det står ; ''plug and play''. Endret 5. juni 2009 av huGGy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå