Acolypse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 har lest litt rundt om den dingsen her. Men det er ingen som har skrevet noen omtaler om den Så jeg spør er den noe bra, og hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Modnet.no har den. Overpriset vil jeg tippe, sikkert billigere på eBay og den slags. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Går det an å bruke logitech G25 på den?? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er en omtale av XFPS også. En annen ting er at du må ha en 360 kontroll med kabel for å bruke denne saken. Og her fant jeg en lang tråd om Logitech-rattet og denne dingsen. Om du leser hele den kanskje du finner ut om den virker? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Får denne om noen dager, skal teste den med litt forskjellig snask, så kan linke til testen når det er ferdig. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ta og Pm meg når du har gjort det da!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 will do, men annkomstdato er litt shabby, men skal sende en pm med link! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det der er ren juks om du bruker det online. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det er ikke juks dah!..... :!: Bare litt overtak på call of duty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Etter hva jeg har lest på nettet sitter jeg med inntrykket at den fungerer lite optimalt, og man får ingen fordeler online, tvert i mot. Problemet ligger i dødsonen, eller hva det nå heter. Man får ikke gjort små bevegleser med musen, kun raske bevegelser registreres, og dermed blir det vanskelig å sikte. Hvorvidt dette er riktig kan jeg jo ikke si noe om, men det hindret meg i å kjøpe den ihvertfall... Det er for øvrig en stund sidendette, så det er mulig produsenten har fikset det for alt jeg vet... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Etter hva jeg har lest på nettet sitter jeg med inntrykket at den fungerer lite optimalt, og man får ingen fordeler online, tvert i mot. Problemet ligger i dødsonen, eller hva det nå heter. Man får ikke gjort små bevegleser med musen, kun raske bevegelser registreres, og dermed blir det vanskelig å sikte. Hvorvidt dette er riktig kan jeg jo ikke si noe om, men det hindret meg i å kjøpe den ihvertfall... Det er for øvrig en stund sidendette, så det er mulig produsenten har fikset det for alt jeg vet... 8730463[/snapback] Dette og mer kommer jeg til teste, og ta å sjekke når jeg får den. Får også trashtalker sendt.. Blir morro ^^ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg skjønner ikke poenget med å bruke mus/keyboard i spill som er designet for joypads. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg har egentlig spilt pc hele tiden fram til jeg fikk 360'en.. skal morsomt å få se om jeg fortsatt har pc spillinga i meg Endret 29. mai 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
arcticZenith Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Les deg gjennom denne lange forumtråden, der står alt du trenger å vite om XFPS'en: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=40681 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Samme omtalen Battlefield.no er medlem av Community Nanny så de lanserer nyheter og anmeldelser gjennom Multigamer.no Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har egentlig spilt pc hele tiden fram til jeg fikk 360'en.. skal morsomt å få se om jeg fortsatt har pc spillinga i meg 8730505[/snapback] Spill litt pc da vel Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som har noe spill erfaring med denne eller XIM? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjøp XIM 2 istedet... den skal funke optimalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå