Dingo666 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Halla, håper noen kan hjelpe meg, er tom for ideer og lyst til å feilsøke mere etter nesten 4*12-15 timer. Her forsøkt med vista Xp mediasenter og nå med Xp pro. Alle drivere som jeg vet om er av siste utgave. Når jeg starter maskinen kan ikke musen min være plugget i, hvis den er det, så nekter maskinen og boote. Musen det gjelder er en logitech g5, funker fint og greit så lenge windows er kjørt igang. Har testet med 2 andre enklere utgaver av logitech muser, da funker det fint. Problem 2. Maskinen nekter og finne Joysticken min, begynte å tro den var fu, men har testet den på min bærbare, og der funker den helt fint. Når jeg plugger den inn får jeg bare beskjed om unknown device. Stikka er en Logitech Force 3D Pro På vedlegget ser dere litt av systemet Uten_navn.bmp Endret 27. mai 2007 av Dingo666 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg vil anta det er noe problem med usb kontrolleren din. Det hender de blir små kokko og klarer noen enheter, og ikke andre.... Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Du kan prøve å ta ut 2 av minne brikken se om det har nok inn virkning. WinXP klarer ikkje å bruke meir enn 3GB. prøv å oppgrader bios og drivere. Lenke til kommentar
Dingo666 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Takker for alle svar, Har forsøkt med kun 2 rambrikker montert - men fikk akkurat samme resultat. Mener bios er oppdatert med siste bios før jeg fikk maskinen. Drivere har jeg etter hva jeg vet sista av alt. Vil ikke dette kunne gå under chipset drivere, hvis jeg ikke har driti helt på draget, så mener jeg at jeg har et ECS MCP61SP-AM hovedkort, og at jeg da skal ha driver for nvidia nforce 430. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Takker for alle svar,Har forsøkt med kun 2 rambrikker montert - men fikk akkurat samme resultat. Mener bios er oppdatert med siste bios før jeg fikk maskinen. Drivere har jeg etter hva jeg vet sista av alt. Vil ikke dette kunne gå under chipset drivere, hvis jeg ikke har driti helt på draget, så mener jeg at jeg har et ECS MCP61SP-AM hovedkort, og at jeg da skal ha driver for nvidia nforce 430. 8726166[/snapback] last ned dei siste chipset driverne fra nvidia: nForce 430/410/405/400 - Windows XP/2000 32-Bit nForce 430/410/405/400 - Windows Vista 32-Bit Endret 28. mai 2007 av King[nor] Lenke til kommentar
Dingo666 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) er just de driverene jeg har hatt installert hele tiden. Så det er uheldigvis ikke så enkelt. bra skjerm du har king, liker den Endret 28. mai 2007 av Dingo666 Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er just de driverene jeg har hatt installert hele tiden.Så det er uheldigvis ikke så enkelt. bra skjerm du har king, liker den 8726514[/snapback] beste skjermen eg har vore borti, savner bare høgde justering. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) er du sikker på at du har ECS MCP61SP-AM? fant ikkje korte på ECS sine sider. se kva CPU-Z spytter ut. Endret 28. mai 2007 av King[nor] Lenke til kommentar
Dingo666 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Halla, vært litt travelt med eksamen og sånn i det siste, har ikke hatt tid til noe feilsøk. men skal teste med cpu-z i ettermiddag. finner jeg ikke ut noe mere med det, så tror jeg det blir å sende inn maskinen, er litt lei nå. Når jeg går mellom spill og desktop, skjer det merkelige ting med sense og innstillinger til musen også, så jeg begynner å tro at det er hk som er feil på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå