Gå til innhold

Need for Speed: ProStreet-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det siste virkelig bra NFS-spillet for meg var NFS Porsche Unleashed (eller Porsche 2000). Håper dette spillet kan få meg til å spille NFS igjen :)

8736721[/snapback]

Siste bra spillet i NFS serien var i mine øyne Hot Pursuit 2 og Porche. Håper på muligheter for tuning og ikke bare byløp. Håper de satser bedre på grafikken også, De siste tre spillene syns jeg bare har vært glorete. NFSU 1 Var alt for lett og det var ikke noe kjørefølelse i det hele tatt.

 

Motstandere skal jo ta skade/flytte seg når du kjører borti dem.

Lenke til kommentar
skulle det ikke skje noe idag da? nedtellinga har jo stoppet!

 

eller er det noe jeg ikke har fått helt med meg.  :hmm:

 

EDIT: *kremt* ser ut til at datoen på min laptop var litt nullstilt og viser at det er den 31. idag. ved nærmere ettersyn 31. desember 2002.  :whistle:

8735803[/snapback]

 

Haha, konge! Fikk du laste demo av spillet eller.no da eller?

Lenke til kommentar
Iallfall, ganske råe spec då :( , pc-en min kjem ikkje til å takla da, (visst rykta stemmer då) minstekravet er visst 256 MB ram på skjermkortet :hmm: :

 

CPU: 1.6 GHz

RAM: 256 MB

Graphics Card: 256 MB

DVD-Drive

 

 

8729528[/snapback]

 

 

Det var merkelige specs. 1,6 GHz prosessor og 256 MB minne er jo tilnærmet ubrukelig i dag. Så stikker plutselig skjermkortkravet frem som bare det.. I proporsjon til de andre burde minstekrav til skjermkortet vært 64 MB :p Er tydelig at de har ny grafikkmotor på gang da.

 

 

Personlig likte jeg Most Wanted. Bare synd at det var liten mulighet for styling der, som i Underground. Carbon hadde mange fine biler, men bare natteløp og ikke rene racingbaner (URL som i NFSU: 2). Men mye bra stylingmuligheter i Carbon.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Og etter å ha sett traileren skjønner eg kvifor det var ein annan bil enn den som stod på "startstrekken" som krasja :p .

 

Ganske kort trailer BTW :( .

 

EDIT: Likte ikkje namnet, Pro Street ser mykje betre ut enn ProStreet :hmm: .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...