photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Canon eos 400d Kit 18-55 Blenderprio. f3,5 1/200s Iso100 18mm br.vidde Synes selv det var ganske ok, men kunne tenkt meg større fokusområde. *BIlde fjernet* Endret 26. juni 2007 av photoshop_a Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Veldig bra fargetoner og stemning, men jeg savner at buen fullføres til venstre. Skjønner at det nok er et bevisst valg, men jeg hadde likt hele formen bedre, særlig når det er så mørkt rundt. Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Veldig bra fargetoner og stemning, men jeg savner at buen fullføres til venstre.Skjønner at det nok er et bevisst valg, men jeg hadde likt hele formen bedre, særlig når det er så mørkt rundt. 8716582[/snapback] Ja jeg vet, men hadde jeg skulle fått med den bakgrunnen og hele broen hadde jeg blitt våt opp til knærne, men jeg er helt enig med deg! Endret 27. mai 2007 av photoshop_a Lenke til kommentar
ThorBob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg liker virkelig "øye-formen" som buen m/refleksjonen gir; er enig med Onkel at en komplett bue hadde vært prikken-over-i'en. Farvene og stemning passer perfekt. Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg liker virkelig "øye-formen" som buen m/refleksjonen gir; er enig med Onkel at en komplett bue hadde vært prikken-over-i'en. Farvene og stemning passer perfekt. 8716619[/snapback] Men sånn teknisk sett, er bildet ok? Endret 27. mai 2007 av photoshop_a Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Men sånn teknisk sett, er bildet ok? 8717300[/snapback] Mener du med blander og lukker osv? Jeg syns det ser utrolig bra ut. En herlig komposisjon med en særegen stemning. Jeg har ingenting negativt å si på det rett og slett. Dette er noe som kunne hengt på veggen min. Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Takk!! Dette var morro:) Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 åhh! Så utrolig vakkert! Fantastisk stemning, minner om et eventyr. Det jeg savner er som Onkel sa - At buen fullføres til venstre, og at du enten går lenger inn under brua, så man akkurat får med seg omrisset av broa, og motivet bortenfor. Eller at du trekker deg lenger ut og får med mer av brua, og den fjerne skogen på den andre siden. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Veldig flott bilde. Så ut som et øye. Bare om noen badet midten, så ville det kanskje se ut som en pupill Creeds for kreativitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå