Jann!s Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei Skal kjøpe en bærbar datamaskin for konfirmasjonspengene jeg fikk, ønsker å bruke under 10.000 helst. Maskinen skal brukes til å spille på for det meste, vil dra BF2 på full grafikk, LAN og sånt. Også til skolearbeid. Skal ha med en ekstern harddisk siden hardiskene på bærbare ikke er så store, ønsker en ekstern harddisk på ca 250GB. Tror dere dette er mulig for 10 høvdinger? Takk! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har selv Asus A8Js (koster ca 11 tusen) og den kjører Battlefield 2 på medium grafikk. Så jeg tror at du må gå litt opp i budsjettet for å få maskinkraften til å dra BF2 på full grafikk uten at det hakker deg tilbake til slutten av 90-tallet... Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har selv Asus A8Js (koster ca 11 tusen) og den kjører Battlefield 2 på medium grafikk. Så jeg tror at du må gå litt opp i budsjettet for å få maskinkraften til å dra BF2 på full grafikk uten at det hakker deg tilbake til slutten av 90-tallet... 8716500[/snapback] Nå er det bare det at A8js er av det absolutte beste når det gjelder bærbare pcer og spill. Så MYE bedre enn med a8js kommer ikke med en gang. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har brukt znote 6214 til battlefield på maks grafikk uten noe problem, den får du vel kjøpt for rundt 10000 med de specs. som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå