Straydog Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei. Finnes det en duganes programvare for å konvertere Powerpoint-filer til video-filer? Er så kjedelig at man ofte ikke får delt PPS-filer fordi mottakeren ikke har powerpoint eller lignende installert.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 De kan jo laste ned en Powerpoint viewer? Microsoft har de til gratis nedlasting. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 De kan jo laste ned en Powerpoint viewer? Microsoft har de til gratis nedlasting. 8716284[/snapback] ok? og det er en easy install... mange er skeptiske på å installere ting og tang vetu.... Hva med mac-brukere? vil det funke? Link? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her: http://www.microsoft.com/downloads/details...ca-19d2a8fd7485 Veit ikkje om den kjem for OS X. Eit alternativ er å filme presentasjonen med eit program som Camstudio, og sende videofila i staden. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje ud kan prøve noe ala dette: http://www.google.no/search?q=convert+ppt+...lient=firefox-a Flash har jo alle. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Takk for løsningsforslag, skal teste begge! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Man kan jo bruke for eksempel Adobe Captivate også, det koster riktignok penger, og så lagre som flash. Men filstørrelsene blir garantert større enn ved å se en vanlig PPT- fil. Lenke til kommentar
inherit Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg testet faktisk akkurat en del programmer som skulle konvertere ppt til video. Jeg fant ut at det ingen av de jeg prøvde ga det resultatet jeg ville. Enten så tok det ikke med animasjonene, ellers så ble oppløsningen så liten. Men jeg fant ut at det var bedre å "ta opp" powerpointen med et program. Du kan jo teste SnagIt. Det funket ihvertfall for meg. Og da snakker vi om en avansert presentasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå