cHilfiger Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hei! Kan noen fortelle meg hvordan røverspråket fungerer Endret 27. mai 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dette er ikke mitt ekspertområde - men, er det ikke slik at for hver konsonant så legger du til en O og så samme konsonant på ny? Altså at Tommy blir: ToToMoMoMy? Elno? EDIT: Litt fra barndommen huska jeg gitt. http://no.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8verspr%C3%A5k Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er noe sånt, ja. Dette "språket" bør allikvel bare brukes muntlig. Skriver man det, som gjort ovenfor, er det veldig lett å "knekke koden", holdt jeg på å si. edit. Husker at jeg drev mye på med dette når jeg var mindre. Good times. Endret 27. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Dette er ikke mitt ekspertområde - men, er det ikke slik at for hver konsonant så legger du til en O og så samme konsonant på ny? Altså at Tommy blir: ToToMoMoMy? Elno? EDIT: Litt fra barndommen huska jeg gitt. http://no.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8verspr%C3%A5k 8716026[/snapback] jeg viste at det var noe med O'er la oss lage det til en lek? altså at jeg skriver "jojegog hohetoteror totomommomy " så skal dere finneut hva det er også kan man finne på noe nytt? Endret 27. mai 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg heter Tommy. Her er min Popinonkok Fofloloyoydod hohadoddode enon anonnonerorkokjojenontot vovokokalolisostot sosomom hohetot Sosydod Bobarorroretot Nonoenon sosomom koklolaroreror dodenonnone? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) pink floyd hadde en anerkjent vokalist som heter Syd Barret. Noen som klarer denne? bobroranonnonsoslolukokkoknoninongogsosapoppoparoratoteror eror rorødode Endret 27. mai 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tror ikke dette vil bli tidenes mest krevende lek, akkurat. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nej - dette blir fort en telletråd, og det er ikke så fryktelig vanskelig. Det originale spørsmålet er besvart, og tråden stenges . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg