stianzz Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei alle sammen. Jeg har fått et problem med installsjon av WindowsXP. Etter at jeg har formatert partisjonen c:, så legges installsjonsfilene inn på harddisken, men når pcen rebooter, så får jeg samme valget om formatering på nytt. Jeg kommer ikke lengre inn i installsjonsfasen en dette. kan noen fortelle meg hva som er galt? mvh Stian Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det høres ut som at du prøver å gjøre ting på en litt krøkkete måte. Har du en cd med OS på? Hvordan formatert du C:? Når du fremdeles satt i windows? Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ikke start fra cdrom, høres ut som om pc`n din booter fra cd`n enda.. Bytt i bios til hdd Lenke til kommentar
stianzz Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det høres ut som at du prøver å gjøre ting på en litt krøkkete måte. Har du en cd med OS på? Hvordan formatert du C:? Når du fremdeles satt i windows? 8716091[/snapback] ja jeg har en cd me OS på. jeg formaterer, eller rettere sagt prøver å formatere ved bruk av cden. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Når det kommer det spørsmålet så ikke trykk så ser du hva som skjer Lenke til kommentar
freddiis Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fått det til?? hva var feil isåfall? har samme problemet selv:S Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Når man har installert filene, og maskinen restarter, skal man ikke boote fra CD igjen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Veldig enkelt og komme rundt dette . Etter initsiell install fra CD , hvor deretter systemet skal boote og fortsette fra HD ta og eject CD'n før den booter (i nedtellings tiden). Windows vil da boote fra HD , og win install sier ifra at du må ha i CD'n igjen når den fortsetter . Lenke til kommentar
holvik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er det IDE disker det er snakk om ? Hvis ja, prøv å ha bare en harddisk i PC'en under installasjonen og pass på att denne står som master. Lenke til kommentar
stianzz Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Veldig enkelt og komme rundt dette . Etter initsiell install fra CD , hvor deretter systemet skal boote og fortsette fra HD ta og eject CD'n før den booter (i nedtellings tiden). Windows vil da boote fra HD , og win install sier ifra at du må ha i CD'n igjen når den fortsetter . 8722990[/snapback] takk for svarene fra alle. Prøvde å gjøre dette, emn fikk faktisk opp bedskjeden at det var error på harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå