boundishh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 nei men det burde gå opp da både skylinen og polo'en har 4 seter 8716670[/snapback] Går jo ikke opp slik du sier det, da blir det bare 8 personer 8717726[/snapback] haha så jo det selv kanskje skylinen her fem? EDIt: jo den har fem Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 5 jaha.... Hadde du blitt å sette deg i midten? :!: Baksetet på en Skyline R33 Dessuten så var det 2 voksne og 3 barn i poloen og 4 ungdommer i Skylinen. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) ok gikk ut i fra at siden pappas mk3 supra har fem seter (det er tre belter bak) så trodde jeg at skyline hadde det også. Btw baksete i r33 skyline så jo rett og slett komfortabelt ut i hvertfall hvis de som sitter fora ikke er så fyktelig lange Endret 27. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja sånn går det når man kjører som en idiot. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ok gikk ut i fra at siden pappas mk3 supra har fem seter (det er tre belter bak) så trodde jeg at skyline hadde det også. Btw baksete i r33 skyline så jo rett og slett komfortabelt ut i hvertfall hvis de som sitter fora ikke er så fyktelig lange 8717963[/snapback] Ikke meningen at norske folk skal kjøre i japanske sportsbiler å iallfall ikke i baksete :!: Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Så langt har det ikke lykkes politiet å få klarhet i hvem som kjørte denne bilen. - Det var en høyrerattet bil, noe som kan ha gjort det uklart hva folk regnet som førersiden under redningsarbeidet, sier stasjonssjef ved Randesund politistasjon, Odd Nordmo, til fvn.no. Jadda, ennå noe som beviser godt politiarbeid. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Så langt har det ikke lykkes politiet å få klarhet i hvem som kjørte denne bilen. - Det var en høyrerattet bil, noe som kan ha gjort det uklart hva folk regnet som førersiden under redningsarbeidet, sier stasjonssjef ved Randesund politistasjon, Odd Nordmo, til fvn.no. Jadda, ennå noe som beviser godt politiarbeid. 8731630[/snapback] vaskelig og se hvor rattet er hen :!: og hvem som satt der Endret 29. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dette med vanen er en sterk faktor å regne med. Jeg har hørt om bileiere med høyrestyrte biler som har vært ute og kjørt med passasjer i bilen, og blitt vinket inn til kontroll. Og så har passasjeren blitt bedt om å vise fram førerkort og vognkort. Det er sjelden at vedkommende kontrollant oppdager at passasjeren ikke har noe ratt foran seg, selv ikke når kontrollanten bøyer seg ned for å titte på passasjerene i bilen. En av mine kjenninger er selv politimann og har en Fiat X1/9 som er importert fra England, altså en bil med høyreratt. Han har opplevd nettopp ovenfor nevnte situasjon, og han hadde ikke hjerte til å avsløre fadesen for kollegaen som sjekket passasjerens førerkort, tittet inn i bilen og deretter vinket de videre. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Dette med vanen er en sterk faktor å regne med. Jeg har hørt om bileiere med høyrestyrte biler som har vært ute og kjørt med passasjer i bilen, og blitt vinket inn til kontroll. Og så har passasjeren blitt bedt om å vise fram førerkort og vognkort. Det er sjelden at vedkommende kontrollant oppdager at passasjeren ikke har noe ratt foran seg, selv ikke når kontrollanten bøyer seg ned for å titte på passasjerene i bilen. En av mine kjenninger er selv politimann og har en Fiat X1/9 som er importert fra England, altså en bil med høyreratt. Han har opplevd nettopp ovenfor nevnte situasjon, og han hadde ikke hjerte til å avsløre fadesen for kollegaen som sjekket passasjerens førerkort, tittet inn i bilen og deretter vinket de videre. 8732024[/snapback] Haha så bra Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Så langt har det ikke lykkes politiet å få klarhet i hvem som kjørte denne bilen. - Det var en høyrerattet bil, noe som kan ha gjort det uklart hva folk regnet som førersiden under redningsarbeidet, sier stasjonssjef ved Randesund politistasjon, Odd Nordmo, til fvn.no. Jadda, ennå noe som beviser godt politiarbeid. 8731630[/snapback] Fort gjort at rattet ikke alltid er så veldig synlig etter en liten kollisjon. Og utover det trenger ikke alle å vite at Skyline er en bil som aldri ble produsert med venstreratt. Og morsomt nok, er det selskaper som bytter om på det, mener jeg å tro. Du kommer til et ulykkessted, alt er kaotisk, og du følger vanen. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skummelt. Bilen gir jeg så langt møkka faen i.. Håper virkelig ikke jeg møter på en sånn fyr i trafikken. Vrakes bilen min på den måten at noen kræsjer i den håper jeg virkelig at føreren som har skylda blør ihjel, har lagt enormt mye tid bak bilen min med repping og gnukking . Og dette burde være en tankevekker for folk som kjører fort som svin selvom det er tørr asfalt! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skummelt. Bilen gir jeg så langt møkka faen i.. Håper virkelig ikke jeg møter på en sånn fyr i trafikken. Vrakes bilen min på den måten at noen kræsjer i den håper jeg virkelig at føreren som har skylda blør ihjel, har lagt enormt mye tid bak bilen min med repping og gnukking . Og dette burde være en tankevekker for folk som kjører fort som svin selvom det er tørr asfalt! 8750508[/snapback] Hvil du at han skal dø for at han ødla en bil som du har gnukka så mye på Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Skummelt. Bilen gir jeg så langt møkka faen i.. Håper virkelig ikke jeg møter på en sånn fyr i trafikken. Vrakes bilen min på den måten at noen kræsjer i den håper jeg virkelig at føreren som har skylda blør ihjel, har lagt enormt mye tid bak bilen min med repping og gnukking . Og dette burde være en tankevekker for folk som kjører fort som svin selvom det er tørr asfalt! 8750508[/snapback] Hvil du at han skal dø for at han ødla en bil som du har gnukka så mye på 8751191[/snapback] hvis jeg hadde hatt en skyline(i dette tilfelle var det føreren an skylinen sin feil) og noen hadde totalvraket den ved og kjøre i meg eller lignende , så skal man ikke se bort i fra at jeg hadde håpet på at fyren døde i og med at en skyline er vanskelig og få tak i norge og at det er en fin bil: Endret 31. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skummelt. Bilen gir jeg så langt møkka faen i.. Håper virkelig ikke jeg møter på en sånn fyr i trafikken. Vrakes bilen min på den måten at noen kræsjer i den håper jeg virkelig at føreren som har skylda blør ihjel, har lagt enormt mye tid bak bilen min med repping og gnukking . Og dette burde være en tankevekker for folk som kjører fort som svin selvom det er tørr asfalt! 8750508[/snapback] Hvil du at han skal dø for at han ødla en bil som du har gnukka så mye på 8751191[/snapback] Man blir fort utrolig sint og bitter når sånnt skjer. Da ønsker man ad vedkommene ikke skulle vært født etc.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Man blir fort utrolig sint og bitter når sånnt skjer. Da ønsker man ad vedkommene ikke skulle vært født etc.. 8751797[/snapback] Slik bør man absolutt ikke tenke. Bil er tross alt bare en bruksgjenstand for de aller fleste av oss, og er langt fra uerstattelig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva som går gjennom tankene til en person akkurat der og da er vel egentlig veldig individuelt. For min del blir jeg først litt lamslått, bruker noen sekunder på å skjønne hva som har skjedd. Etterpå blir jeg ganske ydmyk, men etter en liten stund igjen blir jeg sint. Og da mener jeg sint! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Man blir fort utrolig sint og bitter når sånnt skjer. Da ønsker man ad vedkommene ikke skulle vært født etc.. 8751797[/snapback] Slik bør man absolutt ikke tenke. Bil er tross alt bare en bruksgjenstand for de aller fleste av oss, og er langt fra uerstattelig. 8751852[/snapback] Hadde jeg kjørt jobbilen, eller en hvilken som helst annet bil det er produsert haugevis av hadde det vært noe annet.. Derimot når en sjelden bil man er glad i blir ødelagt så er det rimelig trist. Ikke har man noe å gjøre for å hindre at sånnt skjer heller, det er det værste.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Råkjørte UTEN lappen Netopp kjøpt bil, ikke lappen.. også skjer dette.. Har nesten ikke sympati med sjåføren.. Alle bilene var forresten fulle, dvs: 4 i skylinen. 5 i den andre (2 voksne og 3 barn) Bare for å få det opplart.. det var 9 stk tilsammen! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 førerkortet Jeg var en av pasasjerene som satt på i skylinen, men det er vanskelig å si ifra til sjoføren når vi ikke visste om han hadde lappen..når en har kjøpt en helt ny bil og kjører i den selv, tror man som regel at vedkommende har lappen!!¨jeg er bare glad for at vi var så heldige som vi var og at vi har livet i behold..håper bare at det kommer til å gå like bra med linncecilie. Innsendt av rebecca fiskå, 31.05.07 16:49. kilde: http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/art...Debate&id=51116 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Råkjørte UTEN lappen Netopp kjøpt bil, ikke lappen.. også skjer dette.. Har nesten ikke sympati med sjåføren.. Alle bilene var forresten fulle, dvs: 4 i skylinen. 5 i den andre (2 voksne og 3 barn) Bare for å få det opplart.. det var 9 stk tilsammen! 8755028[/snapback] FY faen for en idiot. Håper han får svi resten av livet for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg