Gå til innhold

mistet passord til acc

Anbefalte innlegg

hei:) jeg klarte og slutte med wow den 4. desember i 2006..

og tenkte nå i helgen skulle jeg prøve og spille igjen:) kjøpte BC og alt. men så kom jeg ikke på passordet mitt.. og jeg har rotet bort cd key for mange år siden..

og jeg husker heller ikke secret answer.. så jeg sliter vel litt.. har en 60 hunter som jeg savner fælt og vil spille vidre på.. er det noen annen måte og få tak i ett av passordene på? blizz vil vistnok ha cd key.. og den har jeg ikke lengre... kom bort for lenge siden.. sikkert kastet eller no.. er det noen måte å få noen til å "hacke" min egen acc feks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Kan jo vel prøve å snakke med blizzard om det?

Fortelle om situasjonen.

Spør om de kan sende passordet til mailen som står registert, uten secret answer(?).

Bare send en mail og forklar - De ser sikkert at din mail har vært registert siden du sluttet.

Lenke til kommentar
Du har driti på draget, enkelt og greit :) Ingen mulighet for å få tilbake kontoen om du hverken har cd-key eller secret answer.

8716196[/snapback]

Det går fint.

Min acc blei hacka for akurat ei uke sia.

Jeg husket ikke secret answer og cd keyen hadde jeg blanda med brodarn sin, så jeg viste ikke hvem som var min :p .

Jeg skreiv også feil adresse når jeg lagde accounten, så de trudde veldig lite på meg når jeg sendte inn til de :!:

Men, jeg fikk nytt, fordi jeg sendte bilde av førerkortet mitt, og koden til bankkortet til mamma. :thumbup:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...