Onkel Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 En hjerteskjærende sjalusiscene... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Spennende bilde. Bra gjort å legge merke til noe slikt, med mindre du leita etter det da. Flott fokus og fine farger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, stilig Har du prøvd med andre utsnitt? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Spennende bilde. Bra gjort å legge merke til noe slikt, med mindre du leita etter det da. Takk. Faktisk så jeg det i veikanten da jeg løp til bussen. Måtte stoppe. Det er åpenbart noe i veien med meg. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Spennende bilde. Bra gjort å legge merke til noe slikt, med mindre du leita etter det da. Takk. Faktisk så jeg det i veikanten da jeg løp til bussen. Måtte stoppe. Det er åpenbart noe i veien med meg. 8715847[/snapback] Hehe... bra gjort da. Hadde dritt i bussen om jeg hadde kommet over et slikt motiv Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, stilig Har du prøvd med andre utsnitt? 8715831[/snapback] Har dessverre ikke noe å gå på nedover til venstre, som jeg tenker ville vært det logiske. Eller, andre forslag? Lenke til kommentar
ThorBob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er åpenbart noe gærnt med meg åsså, for denna var morro! Flott fangst :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Skikkelig kult bilde. Eneste om du hadde zoomt mer inn, og ikke hadde så mye av den andre bakgrunnen, og mer av billene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Genialt bilde, flott eksponering, og bra skarphet. Lite å si på dette bildet etter min mening! Er det marihøner? De var mistenkelig røde på fargen, og store! Og de mangler flekkene! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 He, he, godt fanget og et øyeblikk der det hadde vært kjipt og ikke hatt med kamera. Må si jeg har litt medfølelse med han på toppen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg ville gjerne sett deg prøve litt sterkere farger og litt annerledes utsnitt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes det var stilig! Fett motiv, verdt å miste bussen for iallefall.. Prøve ditt og prøve datt, kan skjønne han ikke hadde tid til det. Måtte jo ta bilde og nå bussen. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hehe, stilig Har du prøvd med andre utsnitt? 8715831[/snapback] Har dessverre ikke noe å gå på nedover til venstre, som jeg tenker ville vært det logiske. Eller, andre forslag? 8715855[/snapback] Jeg ville kuttet endel på toppen og venstresiden, men beholdt mest mulig luft på høyre side og nedsiden (altså den retningen som flertallet av marihønene er vendt). Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Større blender om mulig =) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var en flott og roginalt motiv, skarpt med fine farger. Jeg ville ha hatt et mye tettere utsnitt for å mest mulig fokus på billene. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Flott bilde, hadde du hatt mer tid kunne du tenkt mer på bakgrunnen, og å få litt mer lys på den midterste, ser ikke mye detaljer der inne. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Flott bilde, hadde du hatt mer tid kunne du tenkt mer på bakgrunnen, og å få litt mer lys på den midterste, ser ikke mye detaljer der inne. 8727796[/snapback] Hele poenget med et slikt bilde må vel være å isolere billene fra bakgrunnen, mao bakgrunnen må være så uskarp som mulig. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Flott bilde, hadde du hatt mer tid kunne du tenkt mer på bakgrunnen, og å få litt mer lys på den midterste, ser ikke mye detaljer der inne. 8727796[/snapback] Hele poenget med et slikt bilde må vel være å isolere billene fra bakgrunnen, mao bakgrunnen må være så uskarp som mulig. 8728040[/snapback] Heh, vet jo det da Når jeg sier tenke på bakgrunn mente jeg tenke på hva som er der. Selv om det er ute av fokus har det jo mye å gjøre med bildet. Kunne for eksempel prøvd å få med der bakke går over i vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå