*T* Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvilken codec/program trenger man for å spille av *.avi filer? Det har alltid fungert tidligere, men nå sier f.eks WMP at den ikke finner riktig codec. Forslag? (Kjører Win xp pro) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Du må laste ned DivX Codec du finner den på www.divx.com Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 XviD og Nimo Codepack. Da skal du ha de codexene du trenger. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ville ha brukt gspot til å finne ut hvilken codec det er snakk om, men nimo codec pack med Xvid codecen ved siden av vil nokk dekke de fleste behov. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvis du vil vite nøyaktig hvilke codecer du mangler, kan du installere et kjekt lite program som heter GSpot. Det forteller deg hva du har, hva du trenger og hvor du kan få tak i det :-) http://www.headbands.com/gspot/ Lenke til kommentar
*T* Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Jepp, da er jeg et steg videre... Ser ut som om de codec pakkene gjorde susen. Nå får je se miniatyrbilder av filene i windows utforsker, men... hverken wmp eller quicktime vil spille av filene. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei! Jeg instalerte den Xvid codecen for å spille av Xvid filmene mine, men det hakker sånn!! dessuten går stemmene i "slow-motion" (høres ut som om det er satan som prater, helt djevelske stemmer, creepy!) vet dere hva jeg kan gjøre for å ordne dette problemet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Når dere installerer nimo-pack så burde dere se på hva dere egentlig installerer. Ikke alt der man trenger. Ellers hvis filen lagger så bør du se på denne fixen: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Lenke til kommentar
*T* Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Takker folkens! Nå funker alt über alles Installerte divx player også, så var alt som før igjen. Godt nyttår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå