SKAREN Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som kan gi noe tips hvordan man fjerner Navnet sitt konstant fra GOOGLE søk? Jeg har bedt server administratorer også om å slette navnet mitt på deres server, men selv om de fjerner navnet fra serveren, vises navnet mitt fortsatt i GOOGLE. Hadde satt utrolig stor pris på hjelp hvordan man kan fjerne alle spor i GOOGLE? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Flyttet til rett kategori. --- Skal du fjerne informasjon fra Google så er nok dette en av veiene å gå: http://www.google.com/support/bin/request....move_info&hl=ar Å få fjernet slik informasjon kan ta opptil 180 dager. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Et tips; ikke gjør idiotiske ting ;p Lenke til kommentar
SKAREN Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Flyttet til rett kategori. --- Skal du fjerne informasjon fra Google så er nok dette en av veiene å gå: http://www.google.com/support/bin/request....move_info&hl=ar Å få fjernet slik informasjon kan ta opptil 180 dager. 8715719[/snapback] selv om jeg er egen skyld i at navnet mitt og telefon nr ble lagret på forumets websider. Må jeg ærlig innrømme jeg ikke hadde trodd at denne informasjonen ikke ville bli koblet til GOOGLE søk, som igjen er svært sjokkerende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 selv om jeg er egen skyld i at navnet mitt og telefon nr ble lagret på forumets websider. Må jeg ærlig innrømme jeg ikke hadde trodd at denne informasjonen ikke ville bli koblet til GOOGLE søk, som igjen er svært sjokkerende 8715824[/snapback] Veeeel. Det er din egen feil. Du har lagt ut informasjonen din på en offentlig side som en av Google's indekseringsboter var innom og du ble automatisk lagt til i Google Search. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå