Gå til innhold

Hvilken domenehost bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker web10.nu. Rimelige priser, grei support, rask ftp tilgang o.l.

Med det sagt har jeg ikke så mye å sammenligne med, sett at jeg tidligere bare har brukt domeneshop og godaddy.com. Domeneshop er det dyreste jeg har vært borti, godaddy billigst, allikevel veldig bra, men noe uoversiktelig. Foretrekker derfor web10.

Lenke til kommentar

Må forresten nevne at jeg hadde litt trøbbel med web10 helt i begynnelsen. Serveren domenet mitt lå på, var elendig, og mesteparten av tiden fungerte den ikke i det hele tatt, slik at jeg ikke hadde tilgang til webhotellet mitt, verken over ftp eller http.

Sendte en melding til support angående dette, og fikk hele greia flyttet over på en ny server dagen etterpå. Siden det har alt fungert greit. :)

Lenke til kommentar

Fastline

200kr for et .nl domene. Men jeg far ikke kontroll over noe. Jeg kan endre IP til serveren jeg hoster siden min pa. Men ellers ma jeg betale 99kr i aret for a fa 30 subdomener.

Jeg valgte den fordi det var dem som var billigst pa .nl domener.

Lenke til kommentar

Ett domene hos Dreamhost.com med en prislapp på $20 inkludert domeneregistrering dette året som jeg valgte bare fordi prisen var lav. Kontrollpanelet er lett å bruke, og det er basicly ingen praktiske begrensninger. Jeg bruker den kun til filhosting og statisk HTML, så jeg vet ingenting om hvor mye ytelse jeg har tilgjengelig, men nedlasting går på omtrent 4-600 kB/s, som holder for min bruk.

Jeg har også ett gammelt domene som tidligere var hos Fastname, og som for et par måneder flyttet over til en virtuell maskin hos EasyISP som en bekjent har satt opp hvor jeg bare betaler for domeneregistrering hvert år. Begge disse tror jeg skal ha god ytelse, men jeg bruker heller Dreamhostdomenet til filhosting og har ikke hatt noen kontakt med noen i utleiefirmaene, så jeg vet ikke noe om service osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...