MindTooth Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bruker nå NameCheap som min domenehost til alle .net, .com. og .us domene. Men for en tid tilbake kom jeg over RegisterFly. Noe som virker som en mere freshere tjeneste. Det er ikke det at NameCheap ikke fungerer optimalt. Men vil gjerne vite hvilken domenehost dere bruker, og hvorfor dere valgt akkurat den. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bruker web10.nu. Rimelige priser, grei support, rask ftp tilgang o.l. Med det sagt har jeg ikke så mye å sammenligne med, sett at jeg tidligere bare har brukt domeneshop og godaddy.com. Domeneshop er det dyreste jeg har vært borti, godaddy billigst, allikevel veldig bra, men noe uoversiktelig. Foretrekker derfor web10. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Web10.nu blir en litt mere lokal, og designet på siden dems virker litt oldish Men tusen takk for rådet. Flere som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Må forresten nevne at jeg hadde litt trøbbel med web10 helt i begynnelsen. Serveren domenet mitt lå på, var elendig, og mesteparten av tiden fungerte den ikke i det hele tatt, slik at jeg ikke hadde tilgang til webhotellet mitt, verken over ftp eller http. Sendte en melding til support angående dette, og fikk hele greia flyttet over på en ny server dagen etterpå. Siden det har alt fungert greit. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Er ikke verst service det da Skal ha det.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fastline 200kr for et .nl domene. Men jeg far ikke kontroll over noe. Jeg kan endre IP til serveren jeg hoster siden min pa. Men ellers ma jeg betale 99kr i aret for a fa 30 subdomener. Jeg valgte den fordi det var dem som var billigst pa .nl domener. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Veldig leit du ikke kan legge til subdomener da Kunne vært greit å tatt ibruk det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg bruker godaddy.com til mine 30+ domener. Veldig fornøyd, og du får en rekke gratis tjenester med på kjøpet. Og du har full kontroll over alt av innstillinger på domenene. Og prisen er rundt $8/år per .com domener. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) bruker ingen domenehost enda, men skal bruke one.com tenkte jeg, sinnsyk brae priser Endret 28. mai 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ett domene hos Dreamhost.com med en prislapp på $20 inkludert domeneregistrering dette året som jeg valgte bare fordi prisen var lav. Kontrollpanelet er lett å bruke, og det er basicly ingen praktiske begrensninger. Jeg bruker den kun til filhosting og statisk HTML, så jeg vet ingenting om hvor mye ytelse jeg har tilgjengelig, men nedlasting går på omtrent 4-600 kB/s, som holder for min bruk. Jeg har også ett gammelt domene som tidligere var hos Fastname, og som for et par måneder flyttet over til en virtuell maskin hos EasyISP som en bekjent har satt opp hvor jeg bare betaler for domeneregistrering hvert år. Begge disse tror jeg skal ha god ytelse, men jeg bruker heller Dreamhostdomenet til filhosting og har ikke hatt noen kontakt med noen i utleiefirmaene, så jeg vet ikke noe om service osv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Takk, takk for alle tilbake meldingene. Men har noen erfaringer med RegisterFly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå