CruellaDeVille Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er ikke direkte datarelatert, men siden det gjelder dataformater spør jeg likevel. Jeg skal kjøpe meg en dvdspiller som kan spille divx-filer (avi). Helst i fattig-studentpris-klasse. Jeg har funnet en på Lefdal (MATDVD3286E) til ca 300 kr, den kan spille noe de kaller mpeg4. Er det det jeg er på jakt etter? Lenke til spiller Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Denne tråden begynner å bli ganske gammel nå, men jeg spør her siden jeg lurer på det samme. Er det noen fordel å kjøpe en DVD-opptaker som kan spille av DivX, MPEG-2 og MPEG-4 eller er det like greit å kjøpe en som kun tar DivX? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 MPEG4 kan være så mangt, DivX er f.eks. MPEG4. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ah, ok. Rart at man kan finne informasjon om at en opptaker takler DivX og MPEG4, det kunne like greit kun ha stått DivX. Takk for hjelpen Endret 9. september 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå