Vice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 HAha, skal prøve å sende inn et opp-ned kors når jeg skal ha bankkort 8779195[/snapback] Religiøse symbol er ikke lov heller.. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Blir morsomt når du snur opp-ned-korset ditt. Da blir det opp-ned opp-ned-kors Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 fantastiske ideér dere har . jeg er ikke kristen eller noe. Men syns det blir litt barnslig å ta opp dette med å sette ett kors opp-ned på et bankkort. Ser ikke helt vitsen. Dessuten er trådstarter ute etter en CS logo/bakgrund til å ha på kortet sitt og ikke noe "missbruk" av religiøse symboler. Anyway, jeg ville bare si at det er begrenset med hvor god kvaliteten blir på et bankkort. Så få lagd bildet i 1024*768. Da vil du få et klarer og bedre sluttresultat. Har du vurdert å spørre på en IRC kanal, sykt mange data "genier" som er flinke med dette å få til spill -bakgrunder/-effekter Lykke til;) Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 fantastiske ideér dere har . jeg er ikke kristen eller noe. Men syns det blir litt barnslig å ta opp dette med å sette ett kors opp-ned på et bankkort. Ser ikke helt vitsen.Dessuten er trådstarter ute etter en CS logo/bakgrund til å ha på kortet sitt og ikke noe "missbruk" av religiøse symboler. Anyway, jeg ville bare si at det er begrenset med hvor god kvaliteten blir på et bankkort. Så få lagd bildet i 1024*768. Da vil du få et klarer og bedre sluttresultat. Har du vurdert å spørre på en IRC kanal, sykt mange data "genier" som er flinke med dette å få til spill -bakgrunder/-effekter Lykke til;) 8785627[/snapback] Lyst å gi meg servere og rom? (: Vil 1024*768 passe perfekt til bankkortet? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sorry, altfor lenge siden jeg har brukt IRC, men da jeg var der var brukte jeg quakenet husker jeg, men det er 4 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå