dp Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Du sa i en post på overklokking.no at med to Nad 218 og Cerwin Vega LS 15 så kunne du spille så høyt at synet ble redusert eller noe sånt. Hvor i helvete har du det ifra? Har nemlig hatt det samme systemet og det spilte jo ikke SÅ vanvittig... Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ??? Nad 218 er jo en kraftblokk i seg selv. To slike brokoblet er sinnsykt! Med 8ohms høytalere har man 2 x 700watt tilgjengelig (kontinuerlig musikk effekt!) Om dette ikke er høyt nok for deg, foreslår jeg du tar deg en tur til legen for en hørselstest!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Tror ikke det er ørene som avgjør graden av synsforstyrrelser. Stemmer ikke det? Vet i allefall at flere problemer dukker opp med ennå mer trøkk. Blant annet forstyrrelser på hjerterytmen... Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Når man får synsforstyrrelser så må det jo være g-krefter inne i bilde! Og det er det ikke av LS-15 med to Nad 218! Jeg har prøvd!!!!! Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Når man får synsforstyrrelser så må det jo være g-krefter inne i bilde! Og det er det ikke av LS-15 med to Nad 218! Jeg har prøvd!!!!! Hehehe Nå var vell ikke det opprinnelige innlegge ment helt bokstavelig. Uansett er det jo meningsløst å diskutere hvorvidt lydtrykket er kraftig nok til å forstyrre synet. Hva har dette med hifi å gjøre(?) To NAD 218 har NOK krefter, uansett hvilke bizarre tanker man har... punktum Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Når man får synsforstyrrelser så må det jo være g-krefter inne i bilde! Og det er det ikke av LS-15 med to Nad 218! Jeg har prøvd!!!!! Selv om du har 700watt ut av forsterkeren så får du ikke dobbel lydtrykk ut av høytalerne. Men det må da være høyt nok med 700watt. Var på hifi klubben og hørte på noen svare høytalere med en store forsterker som var kobblet til på bassene 15" og resten av elementene på en annen forsterker. Det spillte noe sinnsykt høyt. Må være deg det er noe galt med :wink: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 det er noe som heter qtip prøv å bruk et par sånne og rens øra kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå