MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg har tittet langt om lenge etter ett tastatur som kan ta over for Internet Navigatoren min, og så langt ser det ut til at det bare er disse som ser ut til å oppfylle kravene mine (men kom gjerne med alternativ - dog har jeg sett på G11 og eclipse 2 f.eks.) . Reclusa er jeg rimelig sikker på at finnes på norsk utgave, men ikke Tarantula (da er det dessverre litt uaktuellt for meg)? Er det noen som har erfaring med bruk av Reclusa? Jeg tenker da mest på disse jog dialene, funker de skikkelig? Jeg har sett indikasjoner på at de må jukkes frem og tilbake for å få konstant bevegelse? Jeg er rimelig vandt til å kunne justere volum raskt ned med rullehjulet til venstre på mitt keyboard nå og er fast bestemt på å ha noe som tilbyr tilsvarende funksjonalitet. Knapp som låser Windows knappen hadde også vært fint, men det får man vel ikke på ett MS produkt akkurat? Det som frister mest er muligheten til å registrere 6 knappetrykk på en gang uten "kollisjon", noe jeg forstår fremdeles er ett problem på G15/11 (high end gaming my hairy ass) Reclusa: http://www.razerzone.com/index.php?main_pa...&products_id=52 Endret 27. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå