Nervetattoo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Vi har bevitnet begynnelsen, vi har sett apokalypsen, men nå kommer utryddelsen. Se videoen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Å fy faen Det blir helt klart en spennende høst. Endret 27. mai 2007 av Natrium Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sånn typisk trailer. Kan bli utrolig bra og samtidig utroooolig drit. Er bare å vente å se Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Utypisk trailer spør du meg Typisk teaser, forteller ikke en ting om filmen men er flashy nok til at jeg tenkte "oooh". Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 er resident evil serien en "slakt zombie" serie? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det jeg også lurte på. Handler det om zombier denne gangen, eller bare massiv slakt? Jeg gleder meg =D Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Utypisk trailer spør du meg Typisk teaser, forteller ikke en ting om filmen men er flashy nok til at jeg tenkte "oooh". 8730635[/snapback] Den forteller jo ihvertfall ett par ting om filmen. 1. At det har skjedd noe forferdelig (tenker på at Las Vegas er dekket av sand og det ikke ser ut som om det er noen i live der) 2. At Umbrella Corporation fortsatt eksisterer og er store (Satelitten med paraplylogoen) 3. AT DET BLIR SLAKT! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er denne filmen litt myntet mot det kommende Resident Evil-spillet? Der er det også ørkenaktig, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Enhver film der godeste Milla er med, er en film som må sees. Og, hey, action i tillegg! Slettes ikke dumt. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fikk litt Mad Max følelse av traileren jeg. Resident Evil mixa med Mad Max. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er denne filmen litt myntet mot det kommende Resident Evil-spillet? Der er det også ørkenaktig, så vidt jeg kan huske. 8763135[/snapback] si d... jeg har bare spilt 2ern Men kan jo hende... Jeg gleder meg vertfall... men d er 2-3 mnd siden jeg så denne første gang... så håper virkelig det kommer en bedre trailer snart! Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Yes! Endelig. 2'ern var ikke all verdens (filmen altså), men den første var genial. Håper de er litt mer tro mot spillet denne gang. At vi faktisk kjenner oss igjen fra spillet er viktig når de skal lage film. Nå har jeg ikke spilt det siste, men det virker lovende. Får hjertebank og svette i hendene allerede Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg ser frem til den denne filmen har de andre resident evil filmene i samlingen min..Har alltid likt Resident Evil filmene..selv om det bare er to fra før..Og pluss at Milla er herlig og en god skuespiller for å være en fotomodell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg