Gå til innhold

Hvordan slette gamle innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

Eg antar det er snakk om dette forumet, ikkje eit du har laga sjølv.

Dersom du vil ha nokre innlegg fjerna så kan du rapportere dei. Dette blir riktignok kun gjort når det er ein god grunn for det. Å slette innlegg kun fordi du har lyst vil ikkje bli gjort. Er det derimot innlegg som er unødvendige (off-topic) eller er av ein så personleg karakter at brukaren er tent med å få dei fjerna så kan det være aktuelt.

Dette står forklart i våre retningslinjer:

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget.
Lenke til kommentar

Når man søker på mitt navn i GOOGLE.no kommer flere linker til forum opp!! Dette er svært lite ønskelig, og jeg vil at diskusjoner på forum her ikke skal være tilknyttet mitt navn ved google søk.

Om det er noen administratorer her som er ansvarlig for det som publiseres på denne web siden, setter jeg pris på om dere kan slette alle mine innlegg.

Setter da pris på en tilbakemelding om Administrator kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
hva med å skifte nick på forumet (pm en moddis) og fjerne navnet ditt i postene der du har postet det?

8715406[/snapback]

Høres ut som en strålende ide.

Det er noen innlegg jeg svært gjerne vil fjerne navnet mitt, så hvordan kan man gå inn i gamle innlegg man selv har skrevet og da fjerne navnet mitt??

setter stor pris på en enkel forklaring hvor man går inn i forumet å sletter sitt eget navn, når man da selv har skrevet navnet i diskusjonen

Lenke til kommentar

Det må vel være brukarnavnet du snakkar om? Eg har ikkje sett navnet ditt i nokre innlegg.

Om du vil endre brukarnavn så tar du turen innom denne tråden der du finn informasjon angåande bytte av brukarnavn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=259466

Det vil derimot ikkje fjerne ditt brukarnavn på heile forumet. Når nokon siterer eit av dine innlegg vil brukarnavnet ditt automatisk bli med i svaret, einaste måten å fjerne brukarnavnet derifrå er å redigere kvart einaste innlegg.

Lenke til kommentar

INNLEGG JEG VIL SLETTE ER SOM VIST UNDER. OM ADMINISTRATOR KAN SLETTE DETTE ELLER FORKLARE HVORDAN MAN SLETTER SLIKE MELDINGER SETTER JEG PRIS PÅ DET.

SKAAREN 11/06-2003 : 11:58 Post #1

Bruker

Advarselnivå: (0%)

Har en meget bra bærbar pc men får ikke brukt den siden av/på knappen er gått i stykker.

Lurte på om det noen som er villig til å fikse dette privat(mot betaling), eller om det er noen som vil gjøre et kupp og kjøpe pc'en evt bytte den mot sin bærbare mot et tillegg fra meg.

MVH, Eiric

EDIT: Fjernet mailadresse og tlf.nummer.

Endret av Pingla
Lenke til kommentar

Okey, då forstår eg. Det du må gjere er å gå inn og redigere vekk navnet ditt i alle innleggene.

NB! Ikkje slett heile innlegget ditt, kun ta vekk navnet! Det er forbudt å slette heile innlegg, det fører til at delar av ein tråd mistar innhald. Du treng kun å fjerne navnet!

Lenke til kommentar
Jeg skrev hvordan lengre oppe... Kan du se der igjen?

8715454[/snapback]

Takk for tipset, noe som jeg og har fulgt, slik telefon nr og annet ble slettet.

MEN problemet er at innleggene fortsatt vises i GOOGLE søk, så er det noen som kan gi noe tips hvordan man fjerner Navnet sitt konstant fra GOOGLE søk?

Jeg har bedt andre server administratorer også om å slette navnet mitt på deres server, men selv om de fjerner navnet fra serveren, vises navnet mitt fortsatt i GOOGLE.

Hadde satt utrolig stor pris på hvordan man kan fjerne alle spor i GOOGLE?

Lenke til kommentar
hmm hijacking av navn ja, går jo ann å sende inn en abusemail til hosten til siden :)

8715611[/snapback]

Administratoren fra siden har fjernet missbruk av navnet mitt, men problemet er at linken og navnet mitt fortsatt vises i GOOGLE, noe som nå har vart i noen måneder.

Har prøvd å sende email til Google også, men ingen ting hjelper. Men kanskje det ikke finnes løsninger annet enn å anmelde Google for krenkelse av privatliv som er fullstendig uriktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...