Gå til innhold

Anskaffelse av en billig bærbar :-?

levlex

Anbefalte innlegg

Fant et tilbud hos elkjøp på en Compaq Presario 908EA med følgene specs:

Egenskaper - COMPAQ PRES908EA

- Prosessor AMD Athlon XP 1.3 GHZ

- Minne 256 DDR RAM

- Lydkort Bit var ikke oppgitt. Noen som vet?

- Skjermkort ATI Mobility Radeon 64 Mb inkl. TV-ut

- Combo CD-RW / DVD

- 14.1 TFT skjerm med 1024 x 768

- 2 USB v1

- WinXP inkl.

Pris 11 995,- hos elkjøp. Lurer på om skjermkort er bra til litt avanserte spill, og om noen vet hvor mage bit det er i lydkortet. Ellers om det fins noe lignende til samme pris....... :-? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja..... Var nettop innom Dell.no og sjekket prisen på en bærbar med ca. de samme specsene, hvor da skjermkort og prosessor er det eneste som avviker og fikk en pris på 15 767,- inkl.

mva.http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nodhs&store=dhs&b=38213&m=nok&c=1793&n=1856&cu=nodhs&l=no&sbc=nodhsinspn&v=d

Har tenkt på Whitebox, men en CL-5 som da ville være aktuell koster

17-18 000 kr inkl. mva. og det er for mye........

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva du har tenkt, men jeg har faktisk over 30 i IQ (nok til å åpne en dør) så jeg har sjekket Compaq.no og sett etter specsene på lydkortet, noe som intelligenseliten på compaq.no hadde funnet overflødig og ikke tatt med.8)

HA ET GODT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar

Faren min kjøåte en iBook for 2-3 måneder siden. Den er ikke en maskin men et lite vidunder, så tro meg, iBook står på ønskelisten. Problemet mitt er at jeg driver med musikk, da med noen spesielle programmer, så jeg kan ikke bruke mac......... :cry:

Hvis noen har noen bedre forslag på hvordan 12000 kan brukes fornuftig på en bærbar please svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar

Rotet meg inn på dell.no og kom under små og mellomstore bedrifter.

Der koster en Inspiron 2650 med DVD/CD-RW , 256 MB RAM , supergrafikk , 12001,- inkl. mva. Ca 3000 mindre enn hvis man går under privatkunde........

Spørsmålet: Kan alle vanlige folk kjøpe under små bedrifter hvis de vil, feks. hvis de er selvstendig næringsdrivende?????? :-?

Lenke til kommentar
Rotet meg inn på dell.no og kom under små og mellomstore bedrifter.

Der koster en Inspiron 2650 med DVD/CD-RW , 256 MB RAM , supergrafikk , 12001,- inkl. mva. Ca 3000 mindre enn hvis man går under privatkunde........

Spørsmålet: Kan alle vanlige folk kjøpe under små bedrifter hvis de vil, feks. hvis de er selvstendig næringsdrivende?????? :-?

+moms og frakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...