Lagn Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) går det an å hoppe over/endre bildet som som sier velkommen og som er der i ett sekund etter man har tastet inn passord? Endret 27. mai 2007 av megaloman Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg regner med at det er en del av den superbrukervennlige innloggingsmenyen som er standard i XP. En enkel løsning på det du ønsker er nok å gå over til den klassiske WinNT-innloggingsmetoden hvor dette er borte. Trykk Start->Settings->Control Panel->User Accounts->Change the way users log on and of, og deaktiver the welcome screen. Da ender du opp med brukernavn+passord-felt og i innloggingen. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) og hvis det bare er en bruker og jeg ikke har passord, da kommer ingenting, verken passordsiden eller der det står velkommen? det hadde vært perfekt Endret 27. mai 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Slik lager du "autologon i XP" http://support.microsoft.com/kb/315231 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 OBS, hopp ned til dit det står Du kan også aktivere automatisk pålogging uten å redigere registret.. i linken syar2003 gav for å gjøre det på den enkleste måten. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) men jeg er ikke sikker på om jeg trenger å gjøre det, for når jeg starter opp så: vises winxp på svart bakgrunn et blått hp-bilde vises og så kommer hvit "velkommen" skrift på blå bakgrunn. og så er jeg i windows. jeg har ikke passord, og går ikke gjennom der, så det jeg lurer på er; om jeg gjør som johndoemakt sier i første post, så kommer det ingenting? Endret 27. mai 2007 av megaloman Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er ganske sikker på at om du deaktiverer velkomstmenyen samt setter opp automatisk innlogging med control userpasswords2 vil du med en gang bli vist skrivebordet uten noen viftende flagg. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 og hvis det bare er en bruker og jeg ikke har passord, da kommer ingenting, verken passordsiden eller der det står velkommen? det hadde vært perfekt 8715358[/snapback] hvis jeg forstår deg riktig, kan du bruke TweakUI. da kommer du rett til skrivebordet uten å logge deg på eller velkommen, bla bla bla: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx åpne TweakUI>logon>autologon>kryss av for " log on automatically at system startup. lykke til Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 går det an å hoppe over/endre bildet som som sier velkommen og som er der i ett sekund etter man har tastet inn passord? 8715151[/snapback] Slett ASP.NET brukeren Thats it... usercontrol.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå