ke747 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei! Lurer på om maskinen i emnetittelen er et "bra" kjøp?.. Den ligger under ukens tilbud på netshop her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43406 Specs: 14,1"WXGA,1GB,80GB,WLAN,DVD(DL),XPP CPU:Intel Dual Core T2050 Intel Chipset 945GM Minne: 2x512MB DDR2 533MHZ DDR2-533 SDRAM, 533 MHz Vekt: 2,4 kg Bruksområder: Brukes til office (mest word/powerp), internett, "lette" spill. Evt. andre gode forslag tas i mot med takk! Det er selvsagt et minus at det ikke er C2D, men vet ikke om behovet er der for en slik pros? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, synes du får mye for pengene her. Har du et budsjett på rundt 5000, så får du ikke noen andre som er bedre tror jeg. Grafikken er ikke rå, men spesifikasjonene ellers er veldig fine til prisen. Lenke til kommentar
ke747 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, synes du får mye for pengene her. Har du et budsjett på rundt 5000, så får du ikke noen andre som er bedre tror jeg. Grafikken er ikke rå, men spesifikasjonene ellers er veldig fine til prisen. 8715400[/snapback] Takk for svar!..det er vel egentlig det jeg har kommet frem til..ikke så bra tilbud som den forrige FS som mange kjøpte, men tror allikevel det er en helt ok bærbar til lett bruk. Som nevnt i første innlegg er minuset prosessoren, samt grafikkortet som du nevner. Mulig prisene vil falle på core duo ytterligere utover sommeren etter som santa rosa kommer, men kan ikke vente i all evighet heller! Lenke til kommentar
blill Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har hatt denne noen måneder NÅ og må si meg veldig fornøyd med denne. Liten og forholdsvis lett maskin. Vifta går roligt ok baterilevetid ca 2-3 timer et godt kjøp!! Lenke til kommentar
ke747 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Har hatt denne noen måneder NÅ og må si meg veldig fornøyd med denne. Liten og forholdsvis lett maskin. Vifta går roligt ok baterilevetid ca 2-3 timer et godt kjøp!! 8716490[/snapback] Takk for info om batteritid og viftestøy!..kommer godt med i vurderingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå