Gå til innhold

[GTA]Drugdealers i GTA San Andreas PS2 PAL

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at det går an å tjene 2000-3000$ per drugdealer man dreper.

Men jeg har ennå ikke klart å finne en drugdealer.

Er det noen som har et bilde av en drugdealer, eller vet spesifikt hvor de pleier å oppholde seg i spillet?

Hint: Easy Money for Cleaning the Hood

Anytime you kill a drug dealer, you will net $2000. Drug dealers normally wear black jackets (some have white hoodies) and stand still waiting for people to talk to them. Kill as many as you can find to build up your cash stash quickly.

Submitted by Matt Pasteris

Drug Dealers Uniforms

Drug dealers are dressed in a black tank top and a gray hoodie. Those are the two types of drug dealers.

Submitted By: Shawn Hawkins

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. du dreper mange drugdealers... Helt til du får 50 000 dollar

2. du saver også kjører du til "horse track betting" på andre siden av byen i los santos

3. du satser alle pengene på den dårligste hesten, taper du loader du bare gamen og prøver på nytt

4. easy peasy, lettjente penger

Lenke til kommentar

Jeg fant en drugdealer utenfor safehouset mitt i verdant bluffs, som kom kjørende og parkerte bilen i den gata, jeg drepte han men han hadde ingen penger!

Samme fyren kom kjørende med forskjellige biler med noen timers mellomrom og parkerte på akkurat samme sted. Jeg drepte dem også men da fikk jeg heller ingen penger! :mad:

Lenke til kommentar

Drugdealerene kjører ikke noe kjøretøy, men de står oftest med armene foran seg med samlete hender.

En er en sort person, han har sort singlet og sort bukse hvis jeg husker riktig.

Han andre er hvit, har grå hettegenser med hetten på seg, blå bukser og ser ung ut.

Skulle virkelig ikke være store saken å finne disse i Los Santos;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...