Gå til innhold

The Elderscrolls IIII: Oblivion vs Gothic 3


Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gothic 3 har bedre graffikk enn Oblivion?? Latterlig, Gothic 3 ser jo helt jævlig ut!

9236297[/snapback]

:roll: Åja, er det jævlig det er, då såg eg vel feil då.

 

Men alvorleg tala, eg synest Gothic 3 ser penare ut. Det har ein heilt annan grafisk stil, som er mindre "glatt", men ikkje nødvendigvis dårlegare. Men som sagt, landskapet er ein viktig faktor her. Om landskapet i Gothic 3 var like keisamt som i Oblivion, er det mogleg eg ville synest Oblivion såg eit lite hakk betre ut.

 

Men slik er det altso ikkje. :)

 

 

@Fluesoppen

 

Kor komplisert ein oppfattar det har nok litt med kva erfaringar ein har frå før. Oblivion er i mine auge litt for mykje "RPG light"...du får servert veldig mykje på eit sølvfat, til dømes ved at fiendane er tilpassa ditt nivå til ei kvar tid, og at du har ei pil som viser kor du må gå. For enkelte er dette sikkert fint, og kanskje særleg for spelarar som ikkje har mykje erfaring med RPG frå før. Men for meg gir det berre ei kjensle av at alt i spelverda eksisterar kun for mi skuld. Noko som teknisk sett er riktig, men ikkje hjelp for innlevinga. I Gothic-spela (samt tidlegare Elder Scrolls spel som Morrowind) er det meir slik at du blir kasta inn i spelverda, og so må du sjølv finne ut av korleis du skal klare deg der. For meg aukar dette både spenninga og utfordringa, og gir større lyst til å utforske.

 

Kan forøvrig anbefale Gothic 2, det er eit heilt fantastisk spel, som ikkje er på langt nær so problematisk å køyre som Gothic 3. Det krever litt innsats å komme inn i det, og særleg den første halvtimen-timen har det med å vere litt trasig for nye spelarar. Men etter kvart som kontrollane sit og ein byrjer å komme inn i rytma (eit tips er å ikkje vere for oppsatt på å spele "riktig", då mange problem har fleire løysningar), blir det berre betre og betre. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Gothic 3 har bedre graffikk enn Oblivion?? Latterlig, Gothic 3 ser jo helt jævlig ut!

9236297[/snapback]

Det har ein heilt annan grafisk stil, som er mindre "glatt", men ikkje nødvendigvis dårlegare.

9236883[/snapback]

Sånn som S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl? :)

9238048[/snapback]

 

S.T.A.L.K.E.R. har ræva grafikk, men er bra spill for det.

Lenke til kommentar
Du bruker alvorlig mange ord for å si at det er mye du ikke kan forstå..

 

Vil man ikke forstå, så vil man ikke. Sånn er det bare med den saken!

Hvorfor du kjøpte Oblivion er jo en grei fortelling, men jeg gjespet litt da du kom til kammeraten din..

 

Hvor småfeilene er i Gothic 3 kan JEG ikke forstå. Ser bare STORE feil der, jeg. ;)

9234780[/snapback]

Gothic 3 kunne ha forbedret kampsystemet ved å gjøre blokkering mer viktig. Altså gjøre det slik at blokkeringen fungerer bedre som i Oblivion og forbedre AI på fiendene, men det har allerede kommet en patch for.

 

Det er også noen bugs i spillet som egentlig bare hjelper deg. Hvis du slår opp menyen så kan du bruke potions mens en fiende slår å deg. Det kunne ha blitt endret ved å forandre det slik at fiender kan forsatt slå på deg selv om menyen er oppe som i Gothic 2.

 

En annen er at man kan gå på vannet hvis man slår opp menyen når man svømmer på vannet. Det er også lett å forandre.

 

Den eneste ordentlige buggen er at spillet krever for mye sammenlignet med grafikken, men på en god PC så kan man ha den på full grafikk og den PC jeg spiller på er 4 år gammel og jeg kan forsatt spille det på lav/middels grafikk.

 

Ellers så vet jeg ikke om mer. Ihvertfall så har Gothic 3 bare forbedringspotensiale og trenger ikke å få en full reperasjon. Jeg tror nesten det ville vært raskere å bare lage et nytt spill og bruke objektene, textures og alt det der fra Oblivion.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gothic 3 har bedre graffikk enn Oblivion?? Latterlig, Gothic 3 ser jo helt jævlig ut!

9236297[/snapback]

Det har ein heilt annan grafisk stil, som er mindre "glatt", men ikkje nødvendigvis dårlegare.

9236883[/snapback]

Sånn som S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl? :)

9238048[/snapback]

 

S.T.A.L.K.E.R. har ræva grafikk, men er bra spill for det.

9238143[/snapback]

Der ikke ræva grafikk det nei. Grafikken er mye bedre enn Far Cry, Oblivion, Test Drive: Unlimited osv. Du har sikkert kjørt S.T.A.L.K.E.R. på ræva-PC du.

Lenke til kommentar

Stalker er et vakkert spill det, men vi bør komme oss on-topic igjen.

Jeg likte Gothic 3 veldig bra i begynnelsen, før jeg begynte å få alle de teite bugsene. I Gothic 3 regner ikke man med FPS men med SPF :p

Oblivion syns jeg er et veldig bra spill bortsett fra levelscalinga og litt klikke-bugs, men med Oscuros overhaul. AF levelmod og noen andre mods, så blei spillet MYE bedre! Som nytt :D

Lenke til kommentar

:dontgetit: Igjen må eg stille meg måpande til enkelte sine meiningar...Gothic 3 hadde sine manglar, ingen tvil om det, men stemning, musikk og omgivelsar synest eg absolutt ikkje var blandt dei.

 

For å ta musikken først, fann eg den svært vakker og stemningsfull. Den er roleg, og legg seg fint i bakgrunnen når du spelar. Dette er faktisk første gongen eg ser nokon klage på musikken. Sjølv IGN, som slakta spelet forøvrig, skildra musikken i G3 som "eksepsjonell".

 

Omgivelsane er elendige? Såg du på skjermskota eg la ved tidlegare? Landskapet i Gothic 3 er av det aller beste eg har sett i noko spel...det er ikkje so mange spel der eg stoppar for å beundre utsikta, men G3 er eit av dei. I tillegg til å ha mange vakre stader, er landskapet i G3 svært variert, og fullt av hemmelegheiter.

 

Stemninga, det er greit nok, det er vel ganske individuelt korleis ein oppfattar ho. Dersom du verken liker musikken eller omgivnadane, forstår eg at det ikkje blir noko særleg stemning heller. Sjølv synest eg det var veldig stemningsfullt, særleg enkelte gongar i Varant, som minte meg litt om ein tur eg hadde til midtausten.

 

Kay

Lenke til kommentar

Ja, den der hylende rockegitaren syns jeg passet litt dårlig inn i Gothic 3. Syns også musikken virket litt sånn synth aktig, med falske instrumenter. Feks. en stryker som ikke er en stryker, men bare høres sånn ut. Mulig det var spilt inn med ekte varer, men hørtes ganske kunstig ut. Syns grafikken trakk omgivelsene en god del ned også. Et tre så ikke direkte pent ut.

Dette trakk stemningen ned for min del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...