MathHouse Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Men synes de største idiotene er folkene som beundrer ham ? Hvordan i Hel*** kan man beundre en person som setter andres liv i fare ?? Og kom ikke her med pisspreik om at "han har full kontroll" , det er det dummeste jeg hører...INGEN kan ha full kontroll med andre personer på veiene... 8723987[/snapback] Er helt enig der, skjønner ikke hvorfor han ikke kjører rett inn i en murvegg før han tar livet av noen andre.. Hva ville skjedd hvis han møtte ei dame med barnevogn? 8724084[/snapback] Vet ikke hvor i Norge du bor, men her i Osloområdet er det ikke veldig mange damer med barnevogn på motorveien, mulig det er sånn i Sverige hva vet jeg. Vet han kjører i smågater også men da er det mest showoff og ikke noe særlig fart. Ja det er uforsvarlig kjøring og han kan skade andre, men det er også mildt sagt fett å se på og jeg skjønner godt at folk synes det er god underholdning. Ikke at dette forsvarer at han setter andres liv i fare.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sett de alle sammen. Synes de er veldig underholdende. Mannen er gal, det er det ikke tvil om Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 noen som har sett 5'ern Back to Basics ? å vet hvor han kjører hen der? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 noen som har sett 5'ern Back to Basics ? å vet hvor han kjører hen der? 8742396[/snapback] "We cuts now after months recover all the scenes in “GR5, back to basics” why it now will go to DVD production have planed and after that to Be released June 15 2007." Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 noen som har sett 5'ern Back to Basics ? å vet hvor han kjører hen der? 8742396[/snapback] "We cuts now after months recover all the scenes in “GR5, back to basics” why it now will go to DVD production have planed and after that to Be released June 15 2007." 8747621[/snapback] Den gleder jeg meg til. Underholdende å se på slik uansvarlig kjøring så lenge det går bra. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva heter den motorsykkelen han kjører? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Suzuki GSX R-1000 er vel den han bruker mest. Så har du jo Hayabusa'en som har 499 HP Endret 29. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ingenting slår når han kjører en ombygd snøscooter på mc treff. Eller når han blir tatt i fartskontroll på trøsykkel. xD Mannen er gal, og vi liker det. Han utsetter kanskje andre for fare, men har det skjedd noe til nå? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har bare sett 2'ern. Den var ganske ensformig, finner han på noe nytt utover i de andre filmene? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Her er ett lite klipp fra når han er ute å leker seg litt på en Suzuki Hayabusa Turbo med 499 hester. Flytter litt på seg den ja gpQP4v_Z0nQ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 haha, utrolig digg jævla fet motor, likt å prøvd den ja Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Ghost Rider 5 Back to Basics er ute! de har av en eller annen grunn valgt å legge kjip musikk over hele greiene (som ikke var så ille når jeg faktisk fikk sett filmen vanvittig hvordan polisen blir latterliggjort, men de var tydeligvis med på leken.. syns litt synd på dem, de er jo nødt til å følge etter han. på en annen side, AndyG overdriver ikke. veldig underholdene. Endret 22. februar 2008 av toro2 Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Sett 5'ern nå. Sprøtt, bortsett fra musikken. Den var kjip. Helt vildt at politiet faktisk prøver å stoppe han ved å fronte han med en varebil :S Endret 21. februar 2008 av AndyG Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Sett 5'ern nå. Sprøtt, bortsett fra musikken. Den var kjip. Helt vildt at politiet faktisk prøver å stoppe han ved å fronte han med en varebil :S Men har man skills så går slikt greit. Skulle gjerne sett mer av den snow raceren! Det var faen meg galskap! Endret 23. februar 2008 av ersa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå