Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt Ghost Rider

Grievdus

Anbefalte innlegg

Dette er tråden der vi diskuterer filmene Ghost Rider.

Kom med dine meninger om filmene, ikke kom med frekke eller overdrevne kommentarer uten argumenter for meningen.

Jeg snakker alltså ikke om filmen med Nicholas Cage så det er sagt!

De filmene jeg vet om er:

Ghost Rider 1 - The Final Ride

Ghostrider 2 - Ghost Rider Goes Wild

Ghost Rider 3 - Goes Crazy In Europe - A

Ghost Rider 4 - Goes Undercover

Ghost Rider 5 - Back to Basics

post-102257-1180273249_thumb.jpg

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tøffe filmer, men det er uforsvarlig og barnslig av de guttene og kjøre som de gjør..

De setter mange menneskeliv i fare, og det for og underholde oss..

Det er helt meningsløst, kan de ikke heller kjøre på bane? Eller hele påenget dems er vell å slippe unna politiet de stadig har i helene..

Lenke til kommentar
han kjører jo på motorsykkel, selv om han krasher i en liten mazda i 300 vil han fremdeles bare skade seg selv.

så med mindre han treffer enn annen sykkel eller fotgjenger vil det bare gå utover han selv

8724060[/snapback]

Ehh, at motorsykkelist i 300 kan uten problemer forårsake kjedekolisjon med masse personskader..

Lenke til kommentar
Men synes de største idiotene er folkene som beundrer ham ? Hvordan i Hel*** kan man beundre en person som setter andres liv i fare ?? Og kom ikke her med pisspreik om at "han har full kontroll" , det er det dummeste jeg hører...INGEN kan ha full kontroll med andre personer på veiene...

8723987[/snapback]

Er helt enig der, skjønner ikke hvorfor han ikke kjører rett inn i en murvegg før han tar livet av noen andre.. Hva ville skjedd hvis han møtte ei dame med barnevogn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Herre gud ro ned a alle sammen, synes alle ghost riderene er råe og je digger dem alle sammen, det finnes ikke no bedre enn å sette andres liv i fare

Lenke til kommentar
han kjører jo på motorsykkel, selv om han krasher i en liten mazda i 300 vil han fremdeles bare skade seg selv.

8724060[/snapback]

Haha. Kødder du med meg?

Å kjøre en 215 kg tung motorsykkel inn en gjenstand i 300 km/t blir som å slippe et 10 tonn tung objekt 7,5 m over gjenstanden. Tviler på at du har lyst til å sitte inne i mazdaen din om 'Ghost Rider' kommer farende med motorsykkelen sin i den farten -- selv om bilen din står stille.

Lenke til kommentar
140 km/t, merkelig nok skader han ingen  :roll: , uansett kjører han 270 km/t å treffer en bil som kjører i samme retning i 110 km/t (som er vanlig der han kjører) så vill skadene være små på bilen.

8727215[/snapback]

Håper du merker at de kjører i samme retning.

Edit: Du skrev det ja. Da håper jeg at du skjønner hva det betyr, og forskjellen det utgjør.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...