Jtand Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvordan åpner jeg en slik film? Se bilde. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det der er en DVD. Windows Mediaplayer kan spille de av. VOB-filene er selve filmen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, dette er filstrukturen brukt til DVD. Den greieste måten å spille dette av er å bruke en bedre videospiller hvor jeg anbefaler Mediaplayer Classic. Trykk "o" for options, gå til Playback->DVD/OGM og sett "User defined path" til der filene ligger. Så trykker du File->Open DVD. http://mirror01.x264.nl/x264/mpc2kxp6490.zip Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Takk. Men hvor skal filene hvis jeg skal brenne de på DVD? VIDEO_TS eller AUDIO_TS? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 De filene der skal legges i VIDEO_TS når du oppretter ett nytt DVD-prosjekt i ditt brenneprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå