sdhild99 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei! Er på utkikk etter nytt webhotell. Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse webhotellene: ServeTheWorld Webhuset (webhuset.no) Domeneshop.no (www.web.no) Fastname AS (www.fastname.no) Fibernord (www.fibernord.no) Nettby (www.nettby.no) NordKappNett ANS (www.nordkapp.net) Takknemlig for konstruktive innspill. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg foretrekker gratis webhottelet home.no , jeg. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg bruker domeneshop.no har ikke hatt noen problemer ennå, hatt den ca 1år Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 www.bkmedia.com MEGET bra service og de brukte 2 dager på og sette opp domene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg bruker servetheworld.net på mitt domene.... Har opplevd dem som UTROLIG seriøse, i alle fall i forhold til min forrige leverandør Activ ISP... Jeg anbefaller servetheworld.... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har du sett på www.txweb.no? Har vurdert dem selv. Ikke så galne priser ivertfall. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Servetheworld er ganske bra. Kjøpte selv webhotel der igjennom QXL. 39kr i måneden for 500mb og 5GB transfer. Man får jo så mange e-mailer og subomener som man vil +gratis domene. Ganske bra vil jeg si Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Takk for svarene folkens! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg foretrekker Apache jeg da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg foretrekker Apache jeg da Ikke alle som kan hoste selv dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå