Kim1992 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hei. jeg danser en del, pop og hiphop - dans. det er noe jeg digger sjukt, men problemet er, at hvis jeg skal lage nye danser, så finne jeg ikke på så mange dansetrinn! Kan noen hjelpe meg om noen sider som kanskje kan gi meg idéer. jeg veit at det finnes uendeligvis av dansetrinn, men ..... vanskelig å si :/ Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg hvet ikke av internett sider med dansetrinn, men det finnes drøsse vis av bøker og filmer du kan se i, filmer det ikke er vanskelig å laste ned direkte fra internett.. Helt lovlig og gratis.. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nå lager ikke jeg veldig mange danser akkurat, men de gangene jeg har gjort det har jeg hentet inspirasjon fra dansetimene mine, tidligere danser jeg har dansa, filmer hvor dans er med og slike ting. Du kan jo f.eks se på "So you think you dance", der det jo masse inspirasjon og hente. =) Ellers er det jo bare å slå seg løs. Gjør det som faller deg inn. Finn på selv. Du kan hente inspirasjon til nye trinn fra dagligdagse hendelser og. Et klassisk eksempel er dansetrinn inspirert av basketball. ( Det gjør bl.a Honey i filmen Honey.) Vet ikke om dette var til særlig hjelp, men.. Uansett, lykke til! =) Lenke til kommentar
jojo12 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Youtube har masse! Sjekk disse brukerne: CaosEntertainment batmanflup gigitorres k3on3. Endret 25. oktober 2008 av jojo12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå