salah Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Topic sier det meste. Bor selv i Lillestrøm med månedskort til Oslo/Akershus, og er en snart 18 år gammel student. Jeg og en venn bestemte oss for å begynne å trene sammen, og jeg ringte da Sats Lillestrøm, og fikk prisen for et år som student: 6554 kroner! Derfor lurte jeg på om noen vet om treningssentre der det er litt billere? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Friskis & svettis kostet meg 1800 i året. Det er det billigste alternative jeg vet om, friskis & svettis finer du nesten overalt Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Så dyrt? Jeg trener på SATS aker brygge og betaler 4944 i året. 412 kr mnd. Med studentbevis. Redigert: Til trådstarter Endret 27. mai 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Friskis & svettis kostet meg 1800 i året.Det er det billigste alternative jeg vet om, friskis & svettis finer du nesten overalt 8714343[/snapback] Kjenner en som trener på Friskis & Svettis, er utrolig fullt og man må stå i kø omtrent for å bruke alt av utstyr. Synes SATS hørtes veldig dyrt ut Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her betaler vi 319 kr pr måned på TrimClub, og får da samtidig lov til å trene på andre treningsstudioer som bla SATS. Og det er uten studentrabatt(tror ikke de har det heller). Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 @ DNA Det kommer jo heelt ann på hvor du går da(geografisk). Men der jeg går er det så å si tomt fra 12-15 og så kommer alle. 15-18 er verst, da er det noen ganger kø. Etter 19 slipper du ikke til ved vektene(grunnet bola wild kids) ... Jeg trener da rett etter skolen og er skjelden mange der Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nautilus: 290,- da får du også tilgang til svømmehallen gratis. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nautilus: 290,- da får du også tilgang til svømmehallen gratis. 8715108[/snapback] Ja, det er et godt alternativ. Verdt å prøve ut, iallfall. Hadde trent der selv, men buss/bensinen dit gjør opp for de 400,- jeg betaler i måneden på Sats. Lenke til kommentar
thomas-oslo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 199kr/mnd Jeg begynte nettopp å trene på fitness.xpress på Bislet i Oslo. De tar 199kr i mnd og ingen bindingstid. Må si jeg var veldig imponert. Flotte lokaler og apparater. Har tidligere trent på SATS og dette var minst like fint. Alt man trenger på et treningssenter. Gruppe-timer må man betale ekstra for, men det bruker ikke jeg. Her er linken: http://www.fitnessxpress.no Lenke til kommentar
Consumer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det har også dukket opp en lavprisaktør på Torshov i Oslo: Eurogym. Jeg fant informasjon om dem på forbrukerportalen Vibb.no http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&....Treningsstudio også 199 mnd. og ingen bindingstid. Noen som har erfaringer? 199kr/mndJeg begynte nettopp å trene på fitness.xpress på Bislet i Oslo. De tar 199kr i mnd og ingen bindingstid. Må si jeg var veldig imponert. Flotte lokaler og apparater. Har tidligere trent på SATS og dette var minst like fint. Alt man trenger på et treningssenter. Gruppe-timer må man betale ekstra for, men det bruker ikke jeg. Her er linken: http://www.fitnessxpress.no Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har nettopp meldt meg inn i Evofitness. De har helt nye lokaler i Oscars Gate (åpnet 5. januar). Om du melder deg inn i februar, betaler du 295 kr måneden uten året. Det er ingen bindingstid. Nå vet jeg ikke hvor mye folk som går der enda, så vet ikke hvordan det er med venting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå