Gå til innhold

TES: Hvordan kjøpe hus og få gullsverd?

Anbefalte innlegg

Så et fint, stort hus i cheyhindal(eller hva den heter), som er til salgs. Men hvem skal jeg snakke med for å kjøpe det?

Og husker før når jeg har spilt, kunne jeg blant annet ta et gullsverd når jeg f.eks ble grand champion, hadde han gamle championen et gullsverd som jeg kunne ta, denne gangen var det bare et kjedlig, vanlig sverd. Husker at jeg har fått tak i det andre steder også, noen som vet hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner.

8714234[/snapback]

takk for svar, fant ut at Fighters Guild hadde et gullsverd, så jeg "lånte" det :p

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner.

8714234[/snapback]

Du mener ikke Dwarven, da?

8716458[/snapback]

Det var egentlig det jeg mente ja.

Lenke til kommentar

Det er etterligninger av de faktiske våpnene, ja. Det sier jo seg selv at det ikke hadde gitt den store opplevelsen å finne en ekte glassdolk dersom du bare kunne hentet en i nærmeste Fighter's Guild når du ville.

Lenke til kommentar
Det er etterligninger av de faktiske våpnene, ja. Det sier jo seg selv at det ikke hadde gitt den store opplevelsen å finne en ekte glassdolk dersom du bare kunne hentet en i nærmeste Fighter's Guild når du ville.

8720552[/snapback]

Nei det er jo egentlig sant. Har hørt man ikke kan finne våpene før level 6, så da for jeg nok bare vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...