MrL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Så et fint, stort hus i cheyhindal(eller hva den heter), som er til salgs. Men hvem skal jeg snakke med for å kjøpe det? Og husker før når jeg har spilt, kunne jeg blant annet ta et gullsverd når jeg f.eks ble grand champion, hadde han gamle championen et gullsverd som jeg kunne ta, denne gangen var det bare et kjedlig, vanlig sverd. Husker at jeg har fått tak i det andre steder også, noen som vet hvor? Lenke til kommentar
Rot Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner. 8714234[/snapback] takk for svar, fant ut at Fighters Guild hadde et gullsverd, så jeg "lånte" det Endret 27. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Attchar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner. 8714234[/snapback] Du mener ikke Dwarven, da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Huset får du kjøpt av Count Andel Indarys. Angående "Gullsverdet" (som jeg tror du mener Elven longsword) så finner du det i huler og i ruiner. 8714234[/snapback] Du mener ikke Dwarven, da? 8716458[/snapback] Det var egentlig det jeg mente ja. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tror ikke sverdet er av gull og det har heller ikke gullfarge, er mer en slags gul farge. Gull hadde vært veldig dårlig matriale til å lage et sverd siden det er så mykt. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Med tanke på at den beste light armor du kan få tak i er av *glass* så kunne sikkert gull gitt fete våpen i oblivion. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det var litt teit at det "gull" eller "gule" sverdet som jeg tok fra fighters Guild, og de andre kule våpene, ikke funker å sloss med. Blir ødlagt etter første slag. Teit Lenke til kommentar
Rot Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er "Replica" Kopier av de ekte våpene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er etterligninger av de faktiske våpnene, ja. Det sier jo seg selv at det ikke hadde gitt den store opplevelsen å finne en ekte glassdolk dersom du bare kunne hentet en i nærmeste Fighter's Guild når du ville. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det er etterligninger av de faktiske våpnene, ja. Det sier jo seg selv at det ikke hadde gitt den store opplevelsen å finne en ekte glassdolk dersom du bare kunne hentet en i nærmeste Fighter's Guild når du ville. 8720552[/snapback] Nei det er jo egentlig sant. Har hørt man ikke kan finne våpene før level 6, så da for jeg nok bare vente. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 skal du ha gull sverd for å bli skikkelig pimp? bling bling Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 skal du ha gull sverd for å bli skikkelig pimp? bling bling 8774577[/snapback] Hehe, kanskje litt av grunnen ja Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 skal du ha gull sverd for å bli skikkelig pimp? bling bling 8774577[/snapback] Hehe, kanskje litt av grunnen ja 8774609[/snapback] Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er jo en rekke sølvvåpen i Olbivion, og sølv og gull har faktisk samme hardhet. Men rimelig bløte metaller begge to. Gull har jo den fordelen at det holder seg blankt og fint år etter år. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Sølv er heller reaktivt, mens gull nesten ikke reagerer med noe som helst. Men det har de ikke tatt hensyn til i Oblivion. Endret 5. juni 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du har jo Goldbrand... GOLDBRAND Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå