scoop3x Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, jeg lurer på om edt er et prog. som kan komprimere flere bilder samtig (lage bildene mindre) Mvh Kristoffer Hallquist Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Irfanview: Trykk B. (Eller gå til File --> Automate/Batch.) Nedskaleringa bestemmer du i advanced options. Fast Stone Photo Resizer: Her og må du hake for advanced options eller noko slikt. Image Viewer kan ogso brukast, der finn du funksjonen under tools --> batch process/rename eller noko slikt. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Eller Image Resizer fra Microsoft Powertoys: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis du har adobe image ready innstallert kan du bruke det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 ImageReady var inkludert med Photoshop opp til versjon 9 (CS2) av PS, i CS3 er det ikkje med. I Photoshop er den enklaste måten å gjere det på å bruke Image Processor. File --> Scripts --> Image Processor. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Bruker PowerToys av MS jeg , funker supert edit: var en før meg som hadde skrivet det.. Sempron Endret 27. mai 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå