xD^^ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hei hopp. Jeg fikk plutselig lyst til å lage en hjemmeside av noe slag, og begynte å skrape sammen litt av hvert. Resultatet ble en ganske liten, enkel side for CS-klaner, som forhåpentligvis ikke er like fæl som mange andre CS-sider. Håper du kan ta en titt og kanskje gi litt kritikk selv om det er CS-fjOrtiZz-relatert. REDIGERT: Vil bare minne på at siden ikke er 100% ferdig. Som dere ser funker ikke "Siste nyheter" noe særlig godt ennå. Click meh. Endret 27. mai 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Den var jo enkel, men jeg synes den var fin jeg Mye bedre enn de "vanlige" CS sidene, som ser ut som de har vært en liten tur gjennom tarmsystemet... Endret 27. mai 2007 av aVertigo Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Litt for enkel om jeg skal være ærlig. Kommer dårlig frem at det er en CS-klan, noe det bør gjøre. Prøv og bruk noen bilder eller noe, bare på en stilren og simpel måte som du har preget resten av designet med. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Vil det komme godt nok frem at det er en CS-klan om jeg skriver "Counter-Strike 1.6" eller noe lignende under teksten "Hyperathletic"? Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje du kan bruke noen små CS bilder i nyhetene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hvilken font er headeren i? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det er nok 'Sheldon', gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvordan fikk du til den glow-effekten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Niks.. Fikk vite det av NorthGarden. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg skulle ønske noen flere ville kommentere siden min, jeg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Litt plass mellom hver sponsorboks, en mer tydelig meny. En vanlig "klisjèmeny" der hvert element har en egen boks med :hover{ background-color: #123asd} tror jeg funker bra. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg synes headeren "skriker" litt for høyt/sterkt... Menyes synes jeg kommer utydelig. Blender liksom inn med artikklene.. man ser ikke at det er menyen.. (Det Teddy sier passer bra) Ellers er det litt mye plass mellom header og text. Kunne vært litt mindre for min del. Sponsor bildene burde fått sterke farge når du tok musa over dem. De originelle fargene. Husk.. dette er da mine meninger, smak og behag. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 enig med Ernie2k i at orginalfargene på sponsorlinkene burde komme når man tar musa over dem. noe annet jeg ville føyet til er "Counter-Strike 1.6" under headeren, og eventuelt fått inn noen stilige bilder, ihvertfall noe til å fylle den tomme rammen til venstre. ser litt "forlatt" ut imo. bortsett fra de tingene var alt bra, og må bare si at fargekombinasjonen var så godt som perfekt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 enig med Ernie2k i at orginalfargene på sponsorlinkene burde komme når man tar musa over dem. 8742253[/snapback] Er enig i det. Og jeg lurer også på hvordan man gjør det ? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Liker designet nå jeg! For den sponsor greia så kan du sette en klasse på hvert bilde (eller link). Deretter kan du i css skrive noe slikt: EDIT: se også her .sponsor1:hover { background: url("bildet"); } Er ikke sikker på om den koden støttes i alle nettsider da.. Hvis den fungerer i alle nettlesere, kan du jo: .sponsor1 { background: url("dusaBilde"); width: 100px; height: 100px; } .sponsor1:hover { background: url("sterktBilde"); } Høyden er viktig å ta med.. Da skal du ikke trenge å bruke img taggen heller.. Endret 31. mai 2007 av Einar Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 enkel og grei side, ikke for mye dilldall, pent design.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 For enkel, faktisk. Jeg synes det ble litt mye med grønn ramme rundt sponsorbildene. I tillegg kunne menyen ha blitt gjort litt mer med, slik at den skiller seg ut fra nyhetene. Ellers kul side - niz med cutenews! :-) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Den grønne rammen skal egentlig ikke være der. Fikser det senere en gang. Summah_and_sUn___________. Endret 21. juni 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå