Efreet Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nettopp startet å sjå på Stargate SG-1 og er halveis i sesong 5. Begynner å nærme meg når Atlantis starter, og har hørt at den skal sjåast annankvar episode nesten. Nokon som har ei lista over kva episodar eg bør sjå, kronologisk sett? Slik det "skal passe". Ellers, dritbra serie. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 atlantis begynner noen episoder etter at sesong 8 av sg1 har begynnt. folk sier man skal se de anhver men det driter jeg i, ser først sg1 så atlantis uten at jeg får noen spoilere Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg gjorde det omvendt. Så først atlantis og så Sg1. Merket ikke noe til spoilere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 vel hvis du ikke ser de 2 siste episodene av sesnog 8, så vet du jo ikke hvor ZPM saken kommer fra når den dukker opp i siste episode av sesong 1 av atlantis Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Oh noes... Mye mulig det, men føler ikke det helt enormt store tapet på grunn av det. Tipper underholdingsverdien er akkurat like stor selv om jeg ikke viste hvor de kom fra. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 "Brunette-Dr. Weir" (du vil forstå når du kommer så langt) dukker opp i en SG1 dobbeltepisode (start av sesong 8). Samme karakter drar så til Atlantis i Atlantis-piloten. Så får man selv velge om man vil se annenhver episode. Er nok ikke verdt å stresse for mye for å få dette til, selv om totalopplevelsen muligens blir et bittelite hakk bedre. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 etter 8 sesonger med SG-1 var Atlantis ein fin forfrisking, genial kanadieren og skotten Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Gunfreak: Du hører visstnok om wraiths og det er mye i SG1 i de to siste sesongene som omhandler atlantis, uten at det det er hovedplottet. Selv merket jeg ikke noe særlig tap av å se SG1 først, men nå holder jeg på å se alt om igjen, og kommer til å se Atlantis/SG1 annenhver fra og med episode 3 sesong åtte. =) Endret 1. juni 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 sett episode 1-2 (dobbeltepisoden av sg-1) og ser nå 1-2 (dobbelepisoden av atlantis s01). Så ser eg vel sg-1 s08e03 og så atlantis s01e03 og så sg-1 s08ee04? eller blir det feil rekkefølge? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er vel slik det er anbefalt for de mindre kresne. Men det finnes sikkert en eksakt tabell der ute som noen har brukt litt tid på å snekre sammen. Uansett, annenhver etter at du har sett Rising 1&2 høres bra ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For meg er stargate SG1, den vil altid være først så får meg er det mye viktigere å se SG1 uten spoilere enn Atlantis. syns atlantis bare er en svak skygge av SG1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For meg er stargate SG1, den vil altid være først så får meg er det mye viktigere å se SG1 uten spoilere enn Atlantis. syns atlantis bare er en svak skygge av SG1 8759241[/snapback] Jaja Jeg er litt uenig. Selv om Sg-1 er klassikeren, så liker jeg også Atlantis. Jeg liker spesiellt Ronon, og hele konseptet til Atlantis, hvor de ikke er i en trist, grå bunker. Etter å ha sett hele SG-1 to ganger nå (har S10E20 igjen av min 2. gang gjennom) så begynner jeg å bli lei de korridorene Atlantis er liksom så "pent" og det er enda større muligheter syntes jeg. Så elsker jeg jo McKay da Men ja, SG-1 med RDA er jo bare digg Liker godt den episoden i sesong 10 der RDA er gjest og møter Daniel som Prior, og når de snakker Well... This is new! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg digget episoden hvor de møtte Daniel som Prior jeg også. Han tok seg bra ut som Prior. Han som prior og jeg hadde lett tatt The path to Origin ^^ Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 er på episode 08x11 av SG-1 nå. Og nå er det snakk om å reise til Atlantis. Er komt til episode 01x09 på Atlantis. har eg startet feil? virker som SG-1 har eit par episoders forsprang på Atlantis. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nei. Det er en reise med et nytt skip. Daudelus-klassen. Bare fortsett å se. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 ja, fkek det med meg nå, såg "next: Stargate Atlantis" for så preview av neste stargate atlantis episoden etter SG-1 episoden som tilsa at det var rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå