Gå til innhold

Stargate - SG-1 og Atlantis

Anbefalte innlegg

Nettopp startet å sjå på Stargate SG-1 og er halveis i sesong 5.

Begynner å nærme meg når Atlantis starter, og har hørt at den skal sjåast annankvar episode nesten.

Nokon som har ei lista over kva episodar eg bør sjå, kronologisk sett? Slik det "skal passe".

Ellers, dritbra serie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Brunette-Dr. Weir" (du vil forstå når du kommer så langt) dukker opp i en SG1 dobbeltepisode (start av sesong 8). Samme karakter drar så til Atlantis i Atlantis-piloten. Så får man selv velge om man vil se annenhver episode.

Er nok ikke verdt å stresse for mye for å få dette til, selv om totalopplevelsen muligens blir et bittelite hakk bedre.

Lenke til kommentar

Gunfreak: Du hører visstnok om wraiths og det er mye i SG1 i de to siste sesongene som omhandler atlantis, uten at det det er hovedplottet. Selv merket jeg ikke noe særlig tap av å se SG1 først, men nå holder jeg på å se alt om igjen, og kommer til å se Atlantis/SG1 annenhver fra og med episode 3 sesong åtte. =)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
For meg er stargate SG1, den vil altid være først så får meg er det mye viktigere å se SG1 uten spoilere enn Atlantis.

syns atlantis bare er en svak skygge av SG1

8759241[/snapback]

Jaja :D Jeg er litt uenig. Selv om Sg-1 er klassikeren, så liker jeg også Atlantis. Jeg liker spesiellt Ronon, og hele konseptet til Atlantis, hvor de ikke er i en trist, grå bunker. Etter å ha sett hele SG-1 to ganger nå (har S10E20 igjen av min 2. gang gjennom) så begynner jeg å bli lei de korridorene :p

Atlantis er liksom så "pent" og det er enda større muligheter syntes jeg. Så elsker jeg jo McKay da :p

Men ja, SG-1 med RDA er jo bare digg ;) Liker godt den episoden i sesong 10 der RDA er gjest og møter Daniel som Prior, og når de snakker ;)

Well... This is new!

Lenke til kommentar

er på episode 08x11 av SG-1 nå. Og nå er det snakk om å reise til Atlantis. Er komt til episode 01x09 på Atlantis.

har eg startet feil? virker som SG-1 har eit par episoders forsprang på Atlantis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...