Gå til innhold

GT HD på ps3, ganske dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GT HD er en demo/beta/minitest av hva de kan gjøre. Det skulle bli et helt spill, men de la det på is til fordel for GT5.

 

De valgte da å gi det ut gratis, i stedet for å kaste det i søpla. Mange som finner dette underholdene.

 

Det er kun 1 bane, men man får 10 biler, drift racing.. (som er temmelig zzzz) og et online ranking system som vekker konkurranse instinktet hos folk.

 

For 0 kr, vil jeg si GT HD er veldig bra.. ikke mange andre steder du får såpass gratis.

Lenke til kommentar

Ojoj, her var vi veldig på hugget?

 

Jeg er dog bare spent på hva du mener suger så? Hva Lotus turbo challenge på C64 hadde som ikke GTHD har? og hvorfor du mener at folk som lar seg underholde av dette har lave krav for underholdning, når du selv egentlig bare tydligvis har testet spillet i hele 2minutter?

Lenke til kommentar

Vi trenger vel ikke å gå til angrep på personer her, om man liker et spill eller ikke er jo helt subjektivt. Personlig så fant jeg ikke så mye underholdning i GTHD selv, foruten å se på grafikken.

 

Men, som det blir nevnt her tidligere så er dette en tech demo, og ikke et helt spill. Dessuten er det gratis. Hvis man skal klage på alle gratis småspill som er dårlige så har man et realt stykke arbeid foran seg.

 

Don't look a gift horse in the mouth, som de sier.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt noen runder på GT HD ja, gleder meg til GT5 kommer.

Noe jeg ikke liker med GT HD er at det virker som om alle bilene har alt for mye vandring i hjulopphenget. Når du bremser virker det jo som du sitter i en offroad bil eller noe.

Er ikke så glad i rally feelen du får. Liker bedre racing som i feks GT3.

Noen som har prøvd GT3 eller GT4 på PS3 å kan si noe om det virker som det skal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...